Damnn doe voor mij ook even een doos van dat spul sis!! Hebben ze er ook dagcrèmes van? Loop ik de hele dag met zo`n rond
EmmaVZ
Geplaatst: 15-05-15 03:23
Jaa, net op tijd ga ik ook weer meevolgen! Voornamelijk als stille meelezer dan wel, net zoals vorige 2 jaren. Oh wat geniet ik altijd van jullie tochten
Tjee, bijna 400 volgers.. Wordt een flinke optocht met zoveel mensen, dat past nooit allemaal in de wagen (wou dat ik kon tekenen, zie zo'n bolstaande huifkar vol met mensen voor me )
Nog 2 nachtjes in ons eigen bed, en dan kan het avontuur weer beginnen!! Heb zo'n gevoel dat het, mede door de sombere weersvoorspellingen, nog wel eens een bijzondere vakantie kan gaan worden..
Stille meelezer meld zich..Het topic van vorig jaar heb ik pas later ontdekt en toen geheel doorgelezen. Dit jaar volg ik hem vanaf het begin mee. Super gaaf dat jullie dit doen, de voorbereidingen zijn al om van te genieten.
Roosje01
Geplaatst: 15-05-15 13:26
Chasey schreef:
Kunnen we niet met die 400 volgers echt achter de huifkar aan rijden met onze paardjes? Dan komen we vast op tv hahaha!
Nou, net de kleding die mee moet uitgezocht.. Pff altijd lastig, helemaal met komend weer, want tja straks wordt het de 2e week ineens veel warmer en dan baal ik dat ik maar 1 korte broek in heb gepakt.. (loopt zo weer naar boven om toch ook maar een 2e in te pakken ) Maar ik denk dat ik verder wel alles heb, en zo niet zijn er genoeg winkels waar we langs komen .
Voor Garuda heb ik vanmorgen zo`n anti-trek tuig gekocht waarbij de lijn voor op de borst vast zit. Als ze namelijk mee loopt als we onder het zadel rijden trekt ze erg hard, en dat is niet fijn voor Katinka (waar ze aan vast zit). Ik moest wel het rugstuk flink inkorten, was meer gemaakt voor dikkere honden . Maar hij zit nu mooi, en Garuda leek het allemaal wel best te vinden. De eerste test is als we dinsdag onder het zadel de bossen in gaan...
Lisette0
Geplaatst: 15-05-15 16:47
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 16-12-24 02:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-15 16:50
Als het goed is niet... Maar daar gaan we achter komen
Ja het uitzicht is altijd geweldig.. Alleen daarom vind ik mennen al leuker dan onder het zadel, dan mag je niet naar je paard kijken
Vero
Geplaatst: 15-05-15 16:53
Roosje01 schreef:
Chasey schreef:
Kunnen we niet met die 400 volgers echt achter de huifkar aan rijden met onze paardjes? Dan komen we vast op tv hahaha!
Dan moet je wel een paard hebben
Ja ik klim wel stiekem op de huifkar
Onali
Geplaatst: 15-05-15 17:35
BeSen schreef:
Chasey schreef: