Volg onze huifkarvakantie door drenthe 2014

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:10

Mariska_28 schreef:
poedersuiker.. de Whiskey is op... :D

Gister teveel gezopen zeker haha

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:10

Ah, morgen zijn de winkels weer open, kan je nieuwe halen :D

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 22:13

Bingelding schreef:
Mariska_28 schreef:

Gister teveel gezopen zeker haha

Ook... Maar net ook 2 glazen.. Hebben nu alleen nog een single malt van 32 euro, vind ik toch wel te duur om door de cola te gooien.. := En puur vind ik echt niks..
Ach, en ook wel weer genoeg gedronken.. In combinatie met de anti-epileptica die ik slik voelt het toch al snel alsof ik een hele fles gedronken heb :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:16

vuurneon schreef:
Ik vind dit echt zo gaaf om zo met jullie mee te mogen kijken, ik geniet zo al vanuit mijn huis maar wat moet dit ongelooflijk gaaf zijn om het echt te doen :D

Doe als Mariska en haar kerel: inpakken en wegwezen! Echt hoor, het is echt niet moeilijker dan dat.

Ik vind het ook ontzettend leuk om mee te lezen, echt genieten, maar ik ben niet jaloers. Als ik wil gaan, stap ik op en ga ik weg. Dat idee leest ook wel prettig; ik weet uit ervaring hoe dat eraan toe gaat en geloof me, doen is nog veel leuker, veel intenser dan meelezen.

Mariska_28 schreef:

Dat is een serieuze ramp! Hopelijk vind je morgen een goede Whiskey.
Jammer dat je zo ver weg zit; ik moet morgen ook even er op uit voor Paardenmiddel en wellicht wat cognac (mijn voorkeur); ik had best wat Whiskey willen gaan halen, maar je zit ruim 100km verderop...... ;(

Mariska_28

Re: Volg onze huifkarvakantie door drenthe 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 22:24

Bedankt voor het aanbod ikke :D Rum was ook goed geweest hoor, dat is eigenlijk mijn favoriet.. maar bij gebrek daaraan :D werkt whiskey, Martini, jenever, vodka en zelfs cognac (was nog een VSOP ook :D) in de cola ook goed. :D

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:29

Jullie genieten duidelijk van het goede leven!

Wat heerlijk dat je dit met een 23-jarige, die zich duidelijk nog niet zo voelt :+ , nog kunnen doen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:34

Wat ziet je 23-jarige er nog goed uit! Krijgt ze ook iedere avond een scheutje whiskey? :D :D
En prachtige plaatjes! Groot gelijk dat je nog een dag langer wilt blijven!

Sussanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:35

Hier een stille meelezer. En blegh wat een weer hebben jullie gehad, en ik weet er helaas alles van, want ik zit op n o g geen 10km van lhee.... (zelf de boel blank staan en zelfs de nos en tvdrenthe gehald, met ons voormalig maisland wat veranderd is in een zwemvijver voor eenden). Hopen dat jullie de komende dagen warmer en droger doorbrengen! Want drenthe blijft op z'n mooist in de zon. ;)
Helaas heb ik geen whisky voor jullie in huis, wel een wijntje, maar allicht niet sterk genoeg :+
Nog een goede reis! En ik blijf natuurlijk meelezen...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 22:41

simodi schreef:

Wat heerlijk dat je dit met een 23-jarige, die zich duidelijk nog niet zo voelt :+ , nog kunnen doen!

Ja he?! Dat was ook mijn 2e EMO momentje van de dag.. Kan ze dit volgend jaar ook nog aan, hoe lang gaat ze nog "mee" voordat ze "op" is. Heb haar al sinds 1999 en kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een dag komt dat ze er niet meer is.. En op zo`n dag als vandaag, waar ik er met de rem op moet rijden omdat mevrouw alleen maar hard wil.. En we dan een stukje ook lekker galopperen (met de honden ernaast rennend, vinden het geweldig als we hard gaan) vraag ik me steeds af, hoe lang nog? Wat als ze ze zich zo druk maakt, dat ze dood neervalt.. zou ik me dan schuldig voelen, of blij dat ze in het harnas gestorven is?

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar hoe ouder ze wordt, hoe meer ik met het feit geconfronteerd wordt dat ze "ouder" is.. En niet door haar gedrag, hoe ouder hoe gekker geld ook voor haar, maar meer door bijv. haar grijze haren op het hoofd.. die wordt steeds iets witter.. En ik weet het, moet er niet teveel bij stil staan maar genieten van elke dag, maar op dagen als vandaag, Katinka in het zweet, pompend ademhalend, maar ondertussen nog steeds willen gaan... ben ik zo bang haar "stuk te maken"..

Damn.. sterk spul die Glengrant.. (naam whiskey)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:50

Mariska_28 schreef:
simodi schreef:

Ja he?! Dat was ook mijn 2e EMO momentje van de dag.. Kan ze dit volgend jaar ook nog aan, hoe lang gaat ze nog "mee" voordat ze "op" is. Heb haar al sinds 1999 en kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een dag komt dat ze er niet meer is.. En op zo`n dag als vandaag, waar ik er met de rem op moet rijden omdat mevrouw alleen maar hard wil.. En we dan een stukje ook lekker galopperen (met de honden ernaast rennend, vinden het geweldig als we hard gaan) vraag ik me steeds af, hoe lang nog? Wat als ze ze zich zo druk maakt, dat ze dood neervalt.. zou ik me dan schuldig voelen, of blij dat ze in het harnas gestorven is?

Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar hoe ouder ze wordt, hoe meer ik met het feit geconfronteerd wordt dat ze "ouder" is.. En niet door haar gedrag, hoe ouder hoe gekker geld ook voor haar, maar meer door bijv. haar grijze haren op het hoofd.. die wordt steeds iets witter.. En ik weet het, moet er niet teveel bij stil staan maar genieten van elke dag, maar op dagen als vandaag, Katinka in het zweet, pompend ademhalend, maar ondertussen nog steeds willen gaan... ben ik zo bang haar "stuk te maken"..

Damn.. sterk spul die Glengrant.. (naam whiskey)

Weet je, doe als je paard. Niet over nadenken en lekker gaan. Geniet van nu!

Ik snap wel wat je bedoelt; ik heb een 29-jarige laten gaan, je vind weer een ander maatje. Soms gaat dat met horten en stoten en soms met een omweg, maar hij of zij komt op je pad.

Ik heb alles gedaan met die 29-jarige wat ik toen graag wilde doen. Er zijn niet veel gebieden in NL waar ze geen hoefafdrukken heeft achter gelaten.
Ik heb, met wat omwegen, een nieuwe muts gevonden en die heeft al wat afdrukken over gedaan en ook afdrukken achtergelaten op nieuwe plekken, waar Ouwe Sok nooit geweest is. Beide zijn de moeite waard.

:9k

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:58

Heel herkenbaar hoor TS!

Heb zelf een 'ouder wordende' 20-jarige die ook nog zo graag wil en volop geniet van onze buitenritjes samen!
Als ik op zondagochtend in alle stilte met alleen de vogels op de achtergrond buiten rijd, schieten precies dezelfde gedachten door mijn hoofd als nu bij jou.
Maar ik denk toch ook, dat gewoon blijven doen en genieten het beste is. Vooral voor je paard! :j

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 07:11

Veel plezier ook weer vandaag :)

Herkenbaar hoor, ik hoop ook dat mijn meisje nog 20 jaar mee gaat, maar dat is helaas niet zo heel realistisch.. (Izzy is nu rond de 16)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 08:35

Mooie foto's. Enne TS het is wel een tinker hé die zijn toch wat sterker als warmbloed en volgens mij ook nog niet zo kapot gefokt. Dus kan nog wel een tijdje mee. MAAR ik heb zelf een 19 jarige als 15 jaar en wij zijn enorm verknocht, en verdring het gevoel wat ook bij mij wel eens op komt. Denk maar zo, "als de tijd daar is, dan is het nog vroeg genoeg om verdriet van te hebben". Rust roest en je let goed op je paard dus komt wel goed. FIjne dag vandaag. Leuk dat jullie er een dagje aan plakken. HOpelijk met goed weer.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 09:49

Dank jullie wel voor de "back up".

Om maar goed te beginnen vandaag:

Genieten is:

- Wakker worden, en als je naar buiten kijkt vanuit bed dit zien:
Afbeelding

- Om daarna te genieten van een schaduwspel van vogeltjes die over de huif lopen:
Afbeelding

-En als je naast je kijkt, dit terugkijkt :D
Afbeelding

:D :D

Zitten nu heerlijk in het zonnetje buiten voor de kar (echt perfect met een laptop, maar niet heus, op de tast typen want ik zie bijna niets :D, en iedere keer weer zoeken waar mijn muispijltje is :D ), heerlijk ontbeten en gaan zo de paarden vangen voor de rit. Hopelijk hebben ze er net zoveel zin ik als ik :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 09:54

heerlijk <3
Hier schijnt de zon ook, konden we wel weer eens gebruiken dacht ik zo :D

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 09:57

Heb nog niet eerder gereageerd, maar ik vind dit echt helemaal geweldig <3 <3 <3 Bedankt voor je uitgebreide verslag en foto's, zo genieten wij hier ook een stukje mee :D

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:07

Jullie komen vandaag dus weer terug naar lhee :) Nice dan word het nu poging 2 om gezellie even langs te komen :) (nu als het goed is wel droog :) )

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:11

Morgen toch begreep ik? Vandaag nog DF Wold

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 10:12

Vandaag inderdaad nog df-woud. Morgen gaan we terug naar Lhee.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-14 10:47

Op wie is het weer wachten?
Afbeelding :D

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:54

Hahah mannen he :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:37

Zijn zn schoenen al droog inmiddels?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 13:43

Dat mag ik hopen :P

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:03

Zal tog wel met dit lekker weertje. Op je lijstje voor volgend jaar maar kaplaarzen zetten.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:57

Net je hele topic gelezen, echt gaaf! Ik volg vanaf nu, vind het erg gezellig om met jullie mee te reizen haha.

Het gevoel over je oudje ken ik ook. Mijn merrie is net 20 geworden, en ja hoelang nog. We genieten ook allebei nog van onze buiten ritten. En ja racen doen we ook nog, zit vaak ook geen rem op := Dus ik heb ook goede hoop dat ze ng jaren meegaat. En rust roest, dus lekker blijven rijden.