Mariska_28 schreef:poedersuiker.. de Whiskey is op...
Gister teveel gezopen zeker haha
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bingelding schreef:Mariska_28 schreef:poedersuiker.. de Whiskey is op...
Gister teveel gezopen zeker haha
vuurneon schreef:Ik vind dit echt zo gaaf om zo met jullie mee te mogen kijken, ik geniet zo al vanuit mijn huis maar wat moet dit ongelooflijk gaaf zijn om het echt te doen
Mariska_28 schreef:poedersuiker.. de Whiskey is op...
simodi schreef:Jullie genieten duidelijk van het goede leven!
Wat heerlijk dat je dit met een 23-jarige, die zich duidelijk nog niet zo voelt, nog kunnen doen!
Mariska_28 schreef:simodi schreef:Jullie genieten duidelijk van het goede leven!
Wat heerlijk dat je dit met een 23-jarige, die zich duidelijk nog niet zo voelt, nog kunnen doen!
Ja he?! Dat was ook mijn 2e EMO momentje van de dag.. Kan ze dit volgend jaar ook nog aan, hoe lang gaat ze nog "mee" voordat ze "op" is. Heb haar al sinds 1999 en kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een dag komt dat ze er niet meer is.. En op zo`n dag als vandaag, waar ik er met de rem op moet rijden omdat mevrouw alleen maar hard wil.. En we dan een stukje ook lekker galopperen (met de honden ernaast rennend, vinden het geweldig als we hard gaan) vraag ik me steeds af, hoe lang nog? Wat als ze ze zich zo druk maakt, dat ze dood neervalt.. zou ik me dan schuldig voelen, of blij dat ze in het harnas gestorven is?
Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken, maar hoe ouder ze wordt, hoe meer ik met het feit geconfronteerd wordt dat ze "ouder" is.. En niet door haar gedrag, hoe ouder hoe gekker geld ook voor haar, maar meer door bijv. haar grijze haren op het hoofd.. die wordt steeds iets witter.. En ik weet het, moet er niet teveel bij stil staan maar genieten van elke dag, maar op dagen als vandaag, Katinka in het zweet, pompend ademhalend, maar ondertussen nog steeds willen gaan... ben ik zo bang haar "stuk te maken"..
Damn.. sterk spul die Glengrant.. (naam whiskey)