Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Shaar schreef:Neem aan van wel, heb die rit al eens gereden
Komende zaterdag zijn er geen lintjes uitgezet omdat Dunea hier geen toestemming voor heeft gegeven.
dat is juist het hele concept van ETR. Makkelijk en leuk buitenrijden, waar je niet te veel over de route hoeft na te denken. Amanda schreef:Ik meld me even hier in dit topic om in de gaten te houden. Hopelijk gaat mijn haflinger na 7/8 juni ein-de-lijk de trailer op na 5 jaar en dan wil ik ook ETR ritten gaan doen. Juist omdat het zo super geregeld is!
Moet ik alleen weer lid worden van de KNHS, dat heb ik per 1 januari 2014 net opgezegd
)
op de laatste stop.
Em_ schreef:Je betaalt er eigenlijk ook voor.. anders had ik net zo goed er zelf heen kunnen gaan met een kaart. Misschien ben ik een zeurpiet maar ik denk dat ik er nog wel wat van ga zeggen. Het is ook geen goedkope rit.
xApple schreef:Em_ schreef:Je betaalt er eigenlijk ook voor.. anders had ik net zo goed er zelf heen kunnen gaan met een kaart. Misschien ben ik een zeurpiet maar ik denk dat ik er nog wel wat van ga zeggen. Het is ook geen goedkope rit.
Ik vind het volkomen terecht dat mensen geirriteerd zijn of misschien een klacht indienen.
Je betaald er inderdaad voor en het is juist een pluspunt van de ETR ritten dat ze uitgezet
zijn zodat je zelf niet hoeft te zoeken.
), maar dat maakt niet dat ik veel zin heb in de rit.

Leuk dier

hempy schreef:@corelli, kom je maandag met stoffel? [ heb ooit met annebe Leersum gereden met mijn haf ]
ik sta boven aan de lijst dus start in eerste blok.