Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KimE

Re: Rijmaatje weekend Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:10

Waar vandaan vertrek jij Blingh? Zit jij direct aan de duinen of moet je een stukje over de weg?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:35

KimE schreef:
Waar vandaan vertrek jij Blingh? Zit jij direct aan de duinen of moet je een stukje over de weg?

Moet een stukkie langs de Loonse Molenstraat. De kant van Bosch en duin en manege van Loon

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:42

Ah oké :) Wellicht sluit ik een keer aan, maar dan moeten eerst de werkzaamheden klaar zijn op de A59/Middenbrabantweg. Ik raak met de auto al steeds bijna de kluts kwijt, laat staan met trailer :\

Nikki, ik kom eigenlijk altijd bijna langs Genderen, maar diva prefereert een hele tweepaardstrailer voor zichzelf :') En dan nog niet van harte.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:27

Morgenmiddag ga ik weer een rondje bossen en duinen rijden met Quinlan. Ik weet niet of er nog Bokkers bij zijn die ook in de middag willen gaan rijden ? Ik ga via de duinweg kanaal over dan rechts de bos pad in richting de tennisbaan de Klinkert of cafe . Ik kan ook door rijden naar giersbergen en bij de drie linden de duinen in.

Het weekend ga ik niet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 21:55

Wij moeten ook nog steeds Janneke

Noukie_1807Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-15 13:23

ik zou graag willen, maar helaas beetje ver weg :( als het nou wat dichter bij was...

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 09:20

Ik meld me hier ook even! Mijn rijmaatje is verhuisd en alleen rijden is niet altijd even leuk. Voornamelijk kant van Plantloon, IJsbaan, Bosch en Duin en de drie linden. Morgenochtend wil ik nog een klein rondje rijden.

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 15:30

Oh gezellig shoes! Mijn rijmaatjes gaan volgende week ook verhuizen. Ik sta vlakbij de klinkert met m'n paardjes dus neem die kant die jij noemt ook heel vaak mee in m'n ritjes.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:33

Nou kruimellover, da's ook toevallig! Weet je wat ook grappig is? Ik keek net in jouw profiel, we hebben dezelfde naam! Dus mochten we een keer samen rijden, dan is het onthouden van een naam geen probleem....

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 16:54

Ja das helemaal toevallig! Zoveel mensen zijn er niet met onze naam.
Ik zit net in jouw profiel te kijken, maar ik geloof niet dat ik je ooit tegen ben gekomen of wel?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:04

Wat leuk dan hebben we een A2 om mee te gaan rijden. :=

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:09

Nee, idd.
Ik heb geen idee of we elkaar ooit zijn tegengekomen. Ik kom zo veel paarden en ruiters tegen! Ik heb al lang mijn profiel niet bijgewerkt, de 2 PRE's in mijn profiel heb ik nu niet meer. Rij nu ook weer een PRE appelschimmel.

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:12

:') hahaha jansje73! Dan zal het junior en senior moeten worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:35

Ik ga gelijk brutaal zijn.

4 oktober organiseer ik samen met iemand een rit voor pink ribbon. De website is www.weride4pink.nl

Misschien ook leuk voor de Ruiters hier. Start en eindpunt is manege van Loon. Ook voor Ruiters zonder eigen paard zijn er mogelijkheden.

Daarbij heb ik ook op fb een pagina aangemaakt voor de mensen die niet op bokt zitten en op fb opzoek zijn naar rijmaatjes. De groep heet rijmaatjes in de Loonse en Drunense duinen :j

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 17:44

Leuk zeg, blingh! Ik heb dat ooit voor Plan Nederland gedaan. Heel geslaagd! Ik zal m in mijn agenda zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:12

Fabster schreef:
Leuk zeg, blingh! Ik heb dat ooit voor Plan Nederland gedaan. Heel geslaagd! Ik zal m in mijn agenda zetten.

Leuk!!

Nog tips? Haha

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:41

Blingh schreef:

4 oktober organiseer ik samen met iemand een rit voor pink ribbon. De website is http://www.weride4pink.nl

Misschien ook leuk voor de Ruiters hier. Start en eindpunt is manege van Loon. Ook voor Ruiters zonder eigen paard zijn er mogelijkheden.

Daarbij heb ik ook op fb een pagina aangemaakt voor de mensen die niet op bokt zitten en op fb opzoek zijn naar rijmaatjes. De groep heet rijmaatjes in de Loonse en Drunense duinen :j

Ik wil graag mee rijden. Zijn er ook kosten aan verbonden ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 18:54

jansje73 schreef:
Blingh schreef:

4 oktober organiseer ik samen met iemand een rit voor pink ribbon. De website is http://www.weride4pink.nl

Ik wil graag mee rijden. Zijn er ook kosten aan verbonden ?

Ja dat wel. E25 we zetten een route uit van 20 km en een route van 12,5 km. Inclusief een pauzepunt :j We moeten wel geld ophalen natuurlijk voor pink ribbon :j

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-15 21:25

Blingh schreef:
Fabster schreef:

Leuk!!

Nog tips? Haha

Tja, altijd wel. Wat wil je weten?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 12:52

Leuk idee maar denk met star niet haalbaar.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:00

Mocht iemand hier een paard ooit te huur (of leen) hebben voor een rit dan hou ik me aanbevolen. Helaas afgelopen januari afscheid moeten nemen dus ik kan niet meer mee op mijn eigen pony helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:26

Tot augustus kun je Fonz huren bij mij.

Leuke lieve Noriker!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 16:56

Dungen schreef:
Mocht iemand hier een paard ooit te huur (of leen) hebben voor een rit dan hou ik me aanbevolen. Helaas afgelopen januari afscheid moeten nemen dus ik kan niet meer mee op mijn eigen pony helaas.

Of een van 2 tinkers huren voor een bos en duin rit.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 06:28

Dit topic is al heel lang stil.
Maar zijn er nog mensen die vanuit de kant van Drunen naar de duinen gaan.
Wat extra contacten om mee te kunnen rijden zijn nooit verkeerd.
Ik kom vanaf het industrieterrein tussen nieuwkuijk en Drunen.
Paardje is nog niet veel alleen naar buiten gegaan maar braaf met anderen erbij.

Ik zou graag meer horen:
In dit topic nog meer mensen
[HK] Mensen uit omgeving van de Loonse en Drunense duinen