ikke schreef:Zo reed ik eens in een forse galop over de Strabrechtse Heide en daar zit een richel (opstapje) in het ruiterpad van zo'n mtr hoog. Pal achter die richel, net uit het zicht, zat een stel midden op het ruiterpad te picknikken. Nou, dat ging maar net goed.
Josien_ zal de stukje wel kennen.
Had ik een paar weken terug nog! Op het Rozendaalse Veld. Twee jonge moeders met in totaal 3 kinderen, baby en 2 peuters. Scheppies, sandwiches, kleedjes... alles erop en eraan, nét over een heuveltje, ongezien op een ruiterpad. Echt heel vriendelijk uitgelegd dat dat me dat niet handig leek en dat niet alle paarden een even goede rem hebben. Ze keken me aan alsof ik achterlijk was, bleven lekker zitten ook.
Darkchrystal, ik ken het wel, daar op de Posbank en R.Veld lopen soms écht heel veel wandelaars op de ruiterpaden in het weekend. Snap ik wel, is ook mooi daar 
Gave foto's Henkje! Vooral die eerste, met het het wit. Beetje jammer van de mountainbikers. Volgend weekend ook maar hopen op mooi weer
Marije_jiplover Posbank? Ik denk het te herkennen. Zó mooi daar! Meteen zin om ook te gaan.
Hier heeft stalgenootje/fotograaf vanmorgen herfstfoto's van Bailey gemaakt en zijn we daarna nog een rondje gaan rijden. Heerlijk weer, zonnetje en die ritselende blaadjes!