Ik ga gewoon hor, ook bij slechter weer. Vorige keer met 26 km in Leersum flinke buien ook overleefd. In de bossen valt het wel mee. In het open en flinke buien dan krijg ik wel een heel boos paard Als het maar buien zijn en niet aanhoudende regen..... *doet duimen*
Ik ga zo nog even op zoek naar mijn regenchaps en dan droge kleding mee voor na het rijden dan moeten we ons best redden. Hoop dat mijn paard in het begin een beetje zadelmak is, verder heb ik er enorm zin in.
Tijd om naar bed te gaan. 6 uur gaat de wekker. Iedereen heel veel plezier morgen en hopelijk kunnen we tussen de regendruppels door rijden
doom
Geplaatst: 08-04-12 22:53
Ik heb er ook zin in! En vriendin en ik hebben ook besloten om gewoon te gaan!! We gaan het mee maken! Iedereen heel veel plezier, wij vertrekken om 8 u s'ochtends van huis!
Klaar voor vertrek naar stal. Buienradar is weer terug gekomen om zijn voorspellingen. tussen 10 en 4 droog!!
janouk
Geplaatst: 09-04-12 06:34
Paarden staan even buiten om de benen te strekken. De koets staat op de trailer. Nu even ontbijten en dan naar Ermelo. Veel plezier allemaal! en laten wij hopen op lekker weer.
We hadden gister in Epe wel beter weer met de paasrit. Goeie rit allemaal!
janouk
Geplaatst: 09-04-12 16:57
Enjoy the Ride vandaag. Mazzel met het weer. Maar een klein buitje gehad. We waren voor de flinke buien weer bij de trailer. Zalige lunch gehad met gebakken ei met champignons. Bjorn veterinaire keuring 42 hartslagen/minuut en 12 ademhaling/minuut en Janouk 36 hartslagen/minuut en 8 ademhaling/minuut. Bij de eerste keuring en bij de nakeuring. Ze zijn dus samen in prima conditie.
Vanaf punt 8 had een ettertje de wegbewijzering weggehaald. Daarom waren de 32 paarden voor ons verdwaald. Ik had gelukkig het alarmnummer bij me en kon de organisatie bellen. Dus na ons is de route hersteld en hopelijk niemand meer verdwaald, wij nog wel dus. Vanaf punt 8 hebben wij onze eigen route maar gereden, want het was onmogelijk om de route te vinden na dat punt. Maar met de kaart en gps op blackberry zijn we weer veilig thuis gekomen met een prachtige rit door de bossen en over de hei.
Helaas was ik ook een van die 32 Kwam even geen lintje meer tegen, maar toen opeens weer wel, gelukkig ben ik wel op een ander stuk van de route terecht gekomen en niet helemaal verdwaald, maar nu ik alles terug kijk baal ik wel. Heb écht een groot stuk gemist.... Zal zo even een kaartje uploaden. Hier 44 hartslag en ademhaling 10. Alsnog wel lekker gecrosst (in m'n eentje haha)