Helaas zit ik zonder Jimmy op de camping maar gelukkig is de organisatie zo aardig dat ik toch de theorie mee kan doen, nemen ze me mee naar de post in het bos en kan ik mee lunchen.
Krijg ik toch een beetje een idee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:Vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt!
Onderweg een groepje mensen tegengekomen die een trektochtje aan het maken waren, lekker een stukje mee gereden.
Even bij een vennetje wezen spetteren en toen weer alleen terug, ging heel goed.
ikke schreef:Josien_ schreef:Vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt!
Onderweg een groepje mensen tegengekomen die een trektochtje aan het maken waren, lekker een stukje mee gereden.
Even bij een vennetje wezen spetteren en toen weer alleen terug, ging heel goed.
gaat dat vennetje tegenwoordig nog ergens over? "vroegah" kom ik daar net niet zwemmen met Ouwe Sok. Ze was te groot of het water was niet diep genoeg![]()
Hier moesten even rijtechnisch heel onverantwoorde acties worden uitgevoerd. Ik wist niet dat ie zo lang kon worden.........
Josien_ schreef:ikke schreef:gaat dat vennetje tegenwoordig nog ergens over? "vroegah" kom ik daar net niet zwemmen met Ouwe Sok. Ze was te groot of het water was niet diep genoeg![]()
Hier moesten even rijtechnisch heel onverantwoorde acties worden uitgevoerd. Ik wist niet dat ie zo lang kon worden.........
Ik weet niet over welk vennetje jij het hebt, maar ik ben vlak bij de hut van mie pils geweest. Nu niet overgestoken maar in ze zomer komt het tot de buik van mijn D pony.