Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaiike94 schreef:Gevaarlijk SuperAssie, hopelijk kun je na veel oefenen weer veilig op buitenrit.
ElineMeike, herken het helemaal. Eigenlijk geen tijd hebben om te rijden, zit hier nu ook voor de tentamens.. Maar af en toe even ontspannen (rijden) is ook belangrijk
Daarom ga ik de komende dagen nog wel paar korte ritjes en wat bakwerk doen
SuperAssie schreef:Maaiike94 schreef:Gevaarlijk SuperAssie, hopelijk kun je na veel oefenen weer veilig op buitenrit.
ElineMeike, herken het helemaal. Eigenlijk geen tijd hebben om te rijden, zit hier nu ook voor de tentamens.. Maar af en toe even ontspannen (rijden) is ook belangrijk
Daarom ga ik de komende dagen nog wel paar korte ritjes en wat bakwerk doen
Ja niet alleen gevaarlijk, ook nog eens totaal niet leuk omdat ik dus alleen maar mini ritjes over de weg kan maken hierdoor..
Maaaar we gaan flink oefenen en dan hoop ik dat ie t zich afleert..
Solleke_Noah schreef:SuperAssie schreef:Ja niet alleen gevaarlijk, ook nog eens totaal niet leuk omdat ik dus alleen maar mini ritjes over de weg kan maken hierdoor..
Maaaar we gaan flink oefenen en dan hoop ik dat ie t zich afleert..
Hoe ben je erop aan het oefenen? Is het een optie iemand die sterk in de schoenen staat mee te nemen, paard aan longeerlijn? Dat deze ervoor kan zorgen dat paard er al niet vandoor kan gaan. Of een ruiter met een hele stevige zit die het een aantal keer uitzit kan ook een optie zijn. Vervelend probleem wel! Heb ook zo zeker een halfjaar al steigerend in aardappelvelden gestaan, dus ken je frustratieDe oplossing bij mij was veel doen, en les nemen op buitenrit, met een instructeur naast me die op de padjes buiten 'les' gaf durfde ik veel meer doorpakken.