Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dan denk ik in de orde van grote van bv jaarpas LOZ of zo en dan liefst geldig in heel NL
natuurlijk ivm ritjes elders en vakantie met paard enzo
dus zou er echt wel wat voor over hebben als de rest dan tenminste open blijft
en zoals de plannen er nu bij liggen lijkt het erop dat het richting 2021 helemaal minimaal wordt
er nog 1 pad overblijft wat óm het gebied heen loopt waar dan ruiters en mountainbikers nog welkom zijn
hopelijk komt t dus niet zover...
. Alleen dan in het algemeen.
Grit schreef:Oa bovenstaande heb ik ook ingevuld bij een toelichting Grid. Alleen dan in het algemeen.
Dat er door het afsluiten van gebieden, je in een stuk bos moet blijven, terwijl je met desnoods alleen een doorsteekmogelijkheid, je zoveel meer mogelijkheden hebt.
En ze moeten inderdaad niet meer gaan afsluiten, zodat we alleen nog rondjes langs de afrastering kunnen rijden
Nu ga ik morgen gelukkig wel maar dan gaat mn andere paardje mee en had juist zin om weer eens lekker alleen met Vanou op pad te gaan...
we gaan dan wel een tandje langzamer dan alleen (en daar mag voor endurance ook nog wel een tandje bij
) maar ach is dan ook voornamelijk voor de gezelligheid en "op sleeptouw"
.
Nog even puzzelen dus. moonforever schreef:de Link doet niet meer,staat er ook op,
was eingelijk wel Benieuwd hoeveelste ik stond
[ Afbeelding ]