Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xRiiannex

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:17

Ik heb hem ingevuld...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:24

wij moeten al betalen. Maar soms delen we de label ook wel.
We gaan meestal niet tegelijk met 8 paarden op pad. Dus gebruiken we gewoon een label van het paard die niet gereden wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:35

Enquette heb ik ingevuld.

Gisteren een rit gemaakt van 2,45 uur.Hebben we volgens endomondo 2,27 km gereden. Knap he? Gelukkig had een vriendin ander programmaatje opstaan dus de km`s heb ik ge edit.
Afbeelding

Peerd lijkt hier echt gigantisch (of ik heel klein)

Ze waren flink heet..

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:50

hier waren ze ook zo lekker heet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:52

EmptyWords schreef:
hier waren ze ook zo lekker heet

Ja we begonnen met toen we wilden draven een ongecontroleerde harde galop. Gelukkig was het pad goed maar ik krijg die van mij echt niet terug dan. Zit al te kijken voor een ander bit voor buiten maar k zou niet weten wat

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:04

die rem zit er gelukkig wel altijd op, maar de andere 2 hadden daar wat meer moeite mee....heerlijk galopperen op de plaats, wat steigers ertussen of m er gewoon even uitknijpen. Dorrdat die van mij rustig blijft reageren de andere 2 ook minder heftig

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:43

Ik ga morgen weer een lekker ritje maken. Ben benieuwd of die van mij heet is!
Zal eens naar de enquête kijken, hier in het directe bos volgens mij geen ruiterpaden.
Op de Strabrechtse heide en Leenderbos wel, daar wil ik ook nog wel eens komen.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 18:46

Ik heb gisteren een lekker rondje gemaakt, zo'n 20 km!
Morgen ben ik vroeg uit dus dan maar eventjes snel naar stal en weer een rondje het bos in!

ElineMeike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:12

Ik heb de enquete ook ingevuld!!
Maar ik erger me er zo erg aan, al die honden met hun eigenaren lopen toch ook over de ruiterpaden, wij moeten op een bepaald pad minstens een keer per rit terug naar de stap omdat er weer honden los lopen. En dan nog niet gesproken over die mountainbikers!
Zondag kwamen Ismonde en ik op een pad waar net opnieuw zand was gestort. Afgelopen woensdag was er nog iemand het pad aan het harken, en toen we er zondag kwamen waren de enige sporen die we zagen van honden, hun baasjes en mountainbikers. Geen een paardenspoor!!
Ik vind dat als wij moeten betalen, hun ook moeten betalen!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:11

De enquete ingevuld en goed gebruik gemaakt van de toelichtingsvakken. Want ik vind het lastig in te vullen, zonder te weten over wat voor bedragen je praat en wat je ervoor terug gaat krijgen.

Maar ik heb er zeker geld voorover als mij dat nog meer en betere rijmogelijkheden geeft in de directe omgeving :j

Ik denk alleen dat het moeilijk gaat worden om met een landelijke pas iedereen tevreden te houden, er zijn zoveel verschillen in wat er al is en wat er mogelijk is.

Ik vind de vergelijking met andere gebruikers lastiger. Ik wandel ook met de hond in het bos, mijn vriend mountainbiked, we fietsen ook nogal eens door de gebieden hier. Dan krijgen wij wel heel veel betaalde "natuurpassen".
En dan gaat zometeen het bos een "elite" ding worden waar een bijstandsgezin niet spontaan in kan wandelen.
De "overlast" zou er ook niet minder van worden en wij rijden ook geregeld op wandel en mountainbike paden.

Voor ruiterpaden zou ik het geld ervoor over hebben, omdat ik te paard het meeste last heb van beperkingen in het bos.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:03

Hier ook ingevuld en hier idd ook afhankelijk van wat ik ervoor terug krijg wel wat geld voor over :j en dan denk ik in de orde van grote van bv jaarpas LOZ of zo en dan liefst geldig in heel NL :D natuurlijk ivm ritjes elders en vakantie met paard enzo :z 8-)

Ze zijn hier de laatste jaren alleen maar meer aan t afsluiten ;( dus zou er echt wel wat voor over hebben als de rest dan tenminste open blijft +:)+ en/ of het andere ook weer toegankelijk zou worden zoals was?! Er loopt zelfs nog een "grenzeloos paardrijden"-route doorheen alleen mag je er niet meer in :+ en zoals de plannen er nu bij liggen lijkt het erop dat het richting 2021 helemaal minimaal wordt ;( :n er nog 1 pad overblijft wat óm het gebied heen loopt waar dan ruiters en mountainbikers nog welkom zijn -O- hopelijk komt t dus niet zover...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:16

Oa bovenstaande heb ik ook ingevuld bij een toelichting Grid :j . Alleen dan in het algemeen.
Dat er door het afsluiten van gebieden, je in een stuk bos moet blijven, terwijl je met desnoods alleen een doorsteekmogelijkheid, je zoveel meer mogelijkheden hebt.

En ze moeten inderdaad niet meer gaan afsluiten, zodat we alleen nog rondjes langs de afrastering kunnen rijden -O-

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 21:51

Grit schreef:
Oa bovenstaande heb ik ook ingevuld bij een toelichting Grid :j . Alleen dan in het algemeen.
Dat er door het afsluiten van gebieden, je in een stuk bos moet blijven, terwijl je met desnoods alleen een doorsteekmogelijkheid, je zoveel meer mogelijkheden hebt.

En ze moeten inderdaad niet meer gaan afsluiten, zodat we alleen nog rondjes langs de afrastering kunnen rijden -O-

Ja in de enquête heb ik het idd ook algemeen omschreven :j

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:01

enquête ook ingevuld, met ook flink wat opmerkingen :P

hier nog mijn ritje van gisteren

Afbeelding

we zijn er helemaal klaar voor!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vind het lang niet gek! Slechts de 3e keer dat ik op hem rij :)
Hij was ook lekker voorwaarts.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 16:27

Ik wilde vandaag een rondje rijden met mn draver maar zit aan de wc gekluisterd door een flinke blaasontsteking, echt balen want had me er echt op verheugd :( Nu ga ik morgen gelukkig wel maar dan gaat mn andere paardje mee en had juist zin om weer eens lekker alleen met Vanou op pad te gaan...

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:28

beterschap!

vandaag weer een rondje gemaakt, zo'n 22 km.
Maar wat een gek weer! Het was doodstil en mistig in het bos. Ook bijna niemand tegengekomen.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:35

Nog nooit gereageerd in het topic, maar ik rijd al wel een tijdje mee.

Vandaag een rondje van 15 km gemaakt, was wel heerlijk op strand.

Afbeelding

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:30

Vanmiddag ff heerlijk ritje gemaakt, endomando ken niet aan zetten mobiel is kapot besluit niet meer op te lade,:O weet niet hoe me intekeken ga haha dus jullie halen me allemaal in. :-)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:56

Vandaag na vijf dagen ook weer gereden. Alleen halverwege blijkbaar op pauze gedrukt, dus helaas maar 4km.
Geen idee hoe ik dat kan veranderen, zie die opties nie op m'n iPhone en tablet, dus het zij zo.

Enquete ingevuld. Is nutteloos als alle gebruikers aparte passen krijgen. Denk toch dat ruiterpaden meeste zorg hebben en ondergeschikt zijn, dus daar wil ik best voor betalen.
Heb ook gezet dat ik zel best bereid ben om een paar keer per jaar op vrijwillige basis te helpen met t onderhouden vant ruiterpad. Passende sleep en paard kant ruiterpad aantrekken bijvoorbeeld.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 15:04

Aii Delaja Beterschap :(:)

Hier echt aan t genieten dat weer op pad kan :):)
Vandaag met stalgenootje weer een rondje gemaakt :D {:} we gaan dan wel een tandje langzamer dan alleen (en daar mag voor endurance ook nog wel een tandje bij :+) maar ach is dan ook voornamelijk voor de gezelligheid en "op sleeptouw" :P

Toen terug was wel iets te laat erachter gekomen dat ik endomondo nog aan had staan, maar hij had zichzelf al op pauze gezet toch wel handig die automatische pauzeknop als je stilstaat +:)+ hij heeft dus alleen het stukje stappen naar de poetsplaats enzo nog meegenomen, da's nog te overzien :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 16:20

Hier vandaag ook een lekker rustig ritje gemaakt.
Samen met een vriendin gereden en dan is het toch veel stappen en kletsen :D .
Zak straks eens kijken of ik het kaartje kan uploaden.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:59

Vandaag wel fijn kunnen rijden, heerlijk!
Ik heb een poging gedaan tot filmen met mn helmcamera maar deze bevestigingsset werkt helaas toch niet zo goed als de set die ik kwijt ben :( Nog even puzzelen dus.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:25

Ik heb vandaag wel gereden, maar in de bak dus geen extra kilometers erbij. Hopelijk van het weekend weer!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 21:53

de Link doet niet meer, :O staat er ook op, ;) was eingelijk wel Benieuwd hoeveelste ik stond ;)

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:07

moonforever schreef:
de Link doet niet meer, :O staat er ook op, ;) was eingelijk wel Benieuwd hoeveelste ik stond ;)

[ Afbeelding ]

Je staat 11e, gaat hard de laatste tijd!