Zou mooie plaatjes opleveren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Prachtig op de Veluwe! Ik ben begin dit jaar naar een huis in Apeldoorn wezen kijken. Dat ging helaas niet door, ondanks de geweldige stalling en uitrijmogelijkheden die ik ook op het oog had. Fiks balen, en ook wel even slikken als ik jouw plaatjes zag Amanda.
Maar inmiddels zijn de wonden wat geheeld, want ook hier kan je werkelijk prachtig rijden. Ik ben gek op water, met paarden door het water etc. Dus deze omgeving past perfect bij mij.
Mijn jongste staat helaas even op een lager pitje, zit een beetje in de lappenmand, al mag ze vanavond mee en gaan we eens kijken hoe ver we weer komen.
Maar ik heb inmiddels ook een 12-jarige erbij met wie ik kilometers kan vreten, paard is erg speciaal, want ben al bijna 10 jaar gek van haar, afgelopen jaren wel af en toe op haar mogen rijden, maar nu staat ze dus gewoon thuis en kan ik doen en laten wat ik wil.
Gisterenavond 14km gereden met haar, was werkelijk prachtig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MaritB schreef:Amanda schreef:Dat is super fijn! Polder met groot verkeer is een goede training. Daar pluk ik nog steeds de vruchten van
En je bent altijd welkom om mee te gaan het bos in!
Leuk als ik weer de mogelijkheid heb om op te gaan stuur ik je zeker een PB.
Varekaj schreef:Kom ik aankakken met mijn 173km![]()
Wou vandaag nog een rondje doen maar ik heb eh... kontissues zeg maarMoet dringend een keer kijken voor beter ondergoed als ik vaker buiten ga rijden en dan zeker voor ritten van 20km. Nu is vooral de rand van mijn ondergoed de boosdoener.
Ik ben vooral blij dat ik nu op verschillende locaties meer en meer routes begin te kennen en bijgevolg dus ook meer en meer verschillende rondjes kan maken. Elke keer hetzelfde werkt ook niet motiverend.
TinGu schreef:Jammer dat de challenge al weer klaar is. Best een nette score nog zo op het eind, 16e geworden met 1244,1km onder het zadel, de wandelkilometers tel ik niet mee.
Hoop nog een uitnodiging te krijgen voor de volgende challenge, Heist nog geen reactie via pb of de challenge zelf.![]()
Als ik weer mee kan doen hoop ik ook weer wat actiever mee te kunnen praten, nu was ik het topic kwijt tot afgelopen week
Dayanaera schreef:Ohh jij bent die nummer 1, gefeliciteerd!!
Gelukkig hadden de paarden geen blessures maar was ik zelf de sjaak. Eerst dus mijn vinger die gebroken bleek. En morgen hoor ik het van mijn enkel. Ik durf niet zo goed want ik ben bang dat het straks hetzelfde is als met mijn vinger