Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:30

Ja kreeg ‘m niet dichterbij helaas. Zo jammer dat mijn fotocamera veel te groot en te zwaar is om mee te nemen :D
Zou mooie plaatjes opleveren :j

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:47

Ik heb 317,7 km gereden. Waarvan zo'n 290 vanaf eind maart tot nu.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:47

Dat is netjes!
Ik had nooit verwacht zoveel te rijden. Maar ja, bos in de achtertuin. Dat motiveert wel :D

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:48

Ja heerlijk! Ik wil ook wel zo'n achtertuin maar ach wij vermaken ons ook wel in de polder.

Gwen is nu wel echt verkeers mak geworden :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:54

Dat is super fijn! Polder met groot verkeer is een goede training. Daar pluk ik nog steeds de vruchten van :D
En je bent altijd welkom om mee te gaan het bos in!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 12:56

Hier ook drie kwartier tot een uur rijden met paard zeg maar dus zonder trailer naar het bos. Dus vaak in de polder. Droom van mij op de veluwe wonen met paarden aan huis <3

Ik ben 25ste met 1138.4 km

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:05

Prachtig op de Veluwe! Ik ben begin dit jaar naar een huis in Apeldoorn wezen kijken. Dat ging helaas niet door, ondanks de geweldige stalling en uitrijmogelijkheden die ik ook op het oog had. Fiks balen, en ook wel even slikken als ik jouw plaatjes zag Amanda.

Maar inmiddels zijn de wonden wat geheeld, want ook hier kan je werkelijk prachtig rijden. Ik ben gek op water, met paarden door het water etc. Dus deze omgeving past perfect bij mij.

Mijn jongste staat helaas even op een lager pitje, zit een beetje in de lappenmand, al mag ze vanavond mee en gaan we eens kijken hoe ver we weer komen.

Maar ik heb inmiddels ook een 12-jarige erbij met wie ik kilometers kan vreten, paard is erg speciaal, want ben al bijna 10 jaar gek van haar, afgelopen jaren wel af en toe op haar mogen rijden, maar nu staat ze dus gewoon thuis en kan ik doen en laten wat ik wil.

Gisterenavond 14km gereden met haar, was werkelijk prachtig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:06

Amanda schreef:
Dat is super fijn! Polder met groot verkeer is een goede training. Daar pluk ik nog steeds de vruchten van :D

Leuk als ik weer de mogelijkheid heb om op te gaan stuur ik je zeker een PB.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:28

Kom ik aankakken met mijn 173km _O-

Wou vandaag nog een rondje doen maar ik heb eh... kontissues zeg maar :+ Moet dringend een keer kijken voor beter ondergoed als ik vaker buiten ga rijden en dan zeker voor ritten van 20km. Nu is vooral de rand van mijn ondergoed de boosdoener.

Ik ben vooral blij dat ik nu op verschillende locaties meer en meer routes begin te kennen en bijgevolg dus ook meer en meer verschillende rondjes kan maken. Elke keer hetzelfde werkt ook niet motiverend.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:39

Caily schreef:
Prachtig op de Veluwe! Ik ben begin dit jaar naar een huis in Apeldoorn wezen kijken. Dat ging helaas niet door, ondanks de geweldige stalling en uitrijmogelijkheden die ik ook op het oog had. Fiks balen, en ook wel even slikken als ik jouw plaatjes zag Amanda.

Maar inmiddels zijn de wonden wat geheeld, want ook hier kan je werkelijk prachtig rijden. Ik ben gek op water, met paarden door het water etc. Dus deze omgeving past perfect bij mij.

Mijn jongste staat helaas even op een lager pitje, zit een beetje in de lappenmand, al mag ze vanavond mee en gaan we eens kijken hoe ver we weer komen.

Maar ik heb inmiddels ook een 12-jarige erbij met wie ik kilometers kan vreten, paard is erg speciaal, want ben al bijna 10 jaar gek van haar, afgelopen jaren wel af en toe op haar mogen rijden, maar nu staat ze dus gewoon thuis en kan ik doen en laten wat ik wil.

Gisterenavond 14km gereden met haar, was werkelijk prachtig

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Maar wacht eens even, dit is ook keimooi!

Ik zou over 3 weken een midweekje naar Heerde gaan. We zitten er sterk aan te denken het te verplaatsten naar het najaar door de extreme temperaturen. We zouden met de paarden gaan

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:50

MaritB schreef:
Amanda schreef:

Leuk als ik weer de mogelijkheid heb om op te gaan stuur ik je zeker een PB.

Als amanda niet kan geef je maar een gil.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:05

Ik heb deze challenge ook nog lang niet zoveel kilometers gereden als gepland.... Iets met nog steeds ritme moeten vinden met kleine hummel in huis :+. Hopelijk kan ik komende challenge weer ergens binnen de top 50 eindigen ofzo. Dat naar strand gaan moet toch vaker kunnen!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:13

Varekaj schreef:
Kom ik aankakken met mijn 173km _O-

Wou vandaag nog een rondje doen maar ik heb eh... kontissues zeg maar :+ Moet dringend een keer kijken voor beter ondergoed als ik vaker buiten ga rijden en dan zeker voor ritten van 20km. Nu is vooral de rand van mijn ondergoed de boosdoener.

Ik ben vooral blij dat ik nu op verschillende locaties meer en meer routes begin te kennen en bijgevolg dus ook meer en meer verschillende rondjes kan maken. Elke keer hetzelfde werkt ook niet motiverend.

Naadloos ondergoed van de hema doet wonderen! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 20:16

Hier de challenge geëindigd met een massage voor Alex van de osteopaat en hij zat wat vast dus ze had ook dry needling gebruikt. Dat vond ie zo lekker dat hij erbij ging staan slapen, nou hij liever dan ik met naalden in zich. Ik zie wel hoeveel km's ik volgende challenge men, het was leuk om in de top 3 te staan :D
Alex en Jorie waren goed voor 1.728,6 km's afgelopen challenge, waarvan gok ik meer dan 1.500 in Alex zijn beentjes zaten en dan rijden we nog geeneens mendurance nu.

@Varekaj, daar heb ik dan geen last van, mijn lederen stoeltje van de hca zit heerlijk. Ik heb eerder last van stijve voeten door 3 uur lang in 1 houding te zitten daarmee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:24

Naadloos ondergoed staat op de wishlist nu!

Door aardige billen rollen shortjes nog wel eens op en slips kruipen waar het niet moet. Als ik dan ook maar even op ee foute plooi zit in mijn rijbroek heb ik het dus zitten.

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:38

Vanaf mei niet meer gereden, ben geëindigd net onder Amanda, op plaats 29.

Morgen ga ik mijn eerste wandeling met mijn 3 jarige IJslander vastleggen op endomondo. Het wordt natuurlijk te voet en we gaan een stukje door het bos. Ben benieuwd!!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:41

Ik ben geëindigd op plek 38, had gehoopt hoger te eindigen maar door blessures heb ik er even uitgelegen.

Morgen kan ik ook weer naar de huisarts omdat ik aantal weken geleden mijn enkel geblesseerd heb. Helaas is ie nog steeds dik en pijnlijk. Ik heb wel gewoon gereden maar stiekem doet het soms best pijn.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:52

Hè wat vervelend blessureleed... Ik hoop dat de paardjes allemaal vlot herstellen en jullie lekker weer aan de gang kunnen!

Ik ben op dit moment op vakantie maar kan het niet laten een berichtje te tikken.
Samen met mijn 17jr endurance Haflinger ben ik eerste geworden met 2270 km! Ik had verwacht rond de 2000 wel uit te moeten komen, ik rijd fanatiek endurance en vrijwel niet in de bak dus dat tikt wel lekker door. 1e had ik nooit verwacht :D :o
Ik gok dat 100 a 200 km met een arabier zijn die ik ook uitbreng.

Voor nu allemaal veel plezier met de nieuwe challenge! dat we nog maar veel plezier mogen maken :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 21:57

Ohh jij bent die nummer 1, gefeliciteerd!!

Gelukkig hadden de paarden geen blessures maar was ik zelf de sjaak. Eerst dus mijn vinger die gebroken bleek. En morgen hoor ik het van mijn enkel. Ik durf niet zo goed want ik ben bang dat het straks hetzelfde is als met mijn vinger :7

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:21

Super leuk zo nummer 1 :D
Ik heb nog 2.86 km aan toegevoegd, een rondje uitstappen :D Ben daardoor van 25 naar 24ste gegaan :D
met 1141.22 km :D
Vorige challenge volgens mij nauwelijks aangedaan, nu wat meer weer :D Hier ook een endurance ruiter, maar start er maar 4/5 wedstrijden per jaar :o!

Ik rijd wel in de bak, alleen de les haha!
En als ik zin heb om te springen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:24

Ik ben op 36 geëindigd met 923 km met mijn 22 jaar oude heer.
500 km was mijn doel. Ruim gehaald :))

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:41

Jammer dat de challenge al weer klaar is. Best een nette score nog zo op het eind, 16e geworden met 1244,1km onder het zadel, de wandelkilometers tel ik niet mee.

Hoop nog een uitnodiging te krijgen voor de volgende challenge, Heist nog geen reactie via pb of de challenge zelf. -O-
Als ik weer mee kan doen hoop ik ook weer wat actiever mee te kunnen praten, nu was ik het topic kwijt tot afgelopen week :oo

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 22:57

TinGu schreef:
Jammer dat de challenge al weer klaar is. Best een nette score nog zo op het eind, 16e geworden met 1244,1km onder het zadel, de wandelkilometers tel ik niet mee.

Hoop nog een uitnodiging te krijgen voor de volgende challenge, Heist nog geen reactie via pb of de challenge zelf. -O-
Als ik weer mee kan doen hoop ik ook weer wat actiever mee te kunnen praten, nu was ik het topic kwijt tot afgelopen week :oo

Gewoon blijven tracken. Ook als je later toegevoegd wordt tellen alle kms vanaf 1 augustus gewoon mee

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:17

Dayanaera schreef:
Ohh jij bent die nummer 1, gefeliciteerd!!

Gelukkig hadden de paarden geen blessures maar was ik zelf de sjaak. Eerst dus mijn vinger die gebroken bleek. En morgen hoor ik het van mijn enkel. Ik durf niet zo goed want ik ben bang dat het straks hetzelfde is als met mijn vinger :7

Thanks!
Oh gets.... Ik hoop voor je dat het meevalt morgen! Hoewel je van een niet-breuk natuurlijk ook behoorlijk last/herstel kunt hebben :(:)
Succes morgen!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 06:37

Ik hen op de laatste dag van de challenge nog 15 km aan mijn stand toegevoegd en ben op plek 20 geëindigd.