Wel heerlijk bijna 10km gereden. Nog heerlijk in het zonnetje, laatste 2km bewolking.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineMeike schreef:Jeetje, als ik alleen die kaartjes al zie word ik al jaloers, wat een stukken groen zeg!! En ik vond dat wij hier al veel groen hadden voor in de Randstad. Pfoe, die bossen wil ik ook wel hier!
xNicolx schreef:Heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar lees nog wel steeds mee hoor.
Ben nog steeds lekker aan het rijden. Inmiddels gestegen naar de 13de plaats.![]()
Gisteren heb ik Endomondo te laat aangezet, nu wil ik dat stukje dat ik niet heb getrackt erbij tekenen, kan dat? Of kan je alleen een nieuwe track intekenen? En zo ja, hoe, want ik kan het niet vinden.
Dais_ schreef:Mijn paard is weer bobbelloos, dus ik kan ook weer km's gaan maken! Als het weer nou eens mee wil gaan zitten, zou fijn zijn
Ik ben inmiddels weer terug uit de 50 en sta nu op 48! We kunnen weer terug conditie op gaan bouwen
Gisteren samen met bokker Maya naar het strand geweest:
[ Afbeelding ]
linoleum schreef:Zo dan, die enquete had ook wel wat beter opgezet mogen worden.
Je moet 1 2 3 4 5 aangeven. Normaal is 1 oneens en 5 eens. Is bij deze andersom. Kwam daar pas achter toen ik al halverwege vragen was. Zal lekker zijn voor de resultaten...