Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(wat uiteindelijk is uitgelopen op een zware overbelasting waarik ruim 2maand uit de running was ) 
en toen ben ik naar het ziekenhuis gegaan. ik had 2 gebroken ribben, een ontwrichte schouder (waar ik nu soms nog steeds last van heb, heeft een ontsteking in gezeten
) maar gelukkig geen hoofd wonden omdat ik een cap op had. 
dus ra ra

Dat maakte 
Knalde met m'n kop op de
)
Het was niet meer mogelijk om zonder pijn te draven en te
. Het ergste was dat Ino eerst bleef liggen. Hoe lang precies weet ik niet maar wel lang genoeg voor mij om te bedenken dat ik een manier moest gaan verzinnen om onder hem uit te komen. Net toen ik kracht wilde zetten kwam hij overeind. Op dat moment besefte ik dat mijn voet nog in de beugel zat, ik kon net op tijd mijn voet er uit draaien, en dat deed toch een pijn.
). Gelukkig liep Ino na ongeveer 20 meter weer normaal dus na 20 minuten strompelen besloot ik om er toch maar weer op te klimmen.
met tuiten natuurlijk...nu mocht ik 3 weken niet paardrijden.

) Op de bewuste dag kwamen we op het ruiterpad een boomstammetje tegen. Paard kon best springen maar had er de pest aan dus op het allerlaatste moment sprong ze... niet. En ging ik wel over het obstakel heen
)