Autumn Desert Trail 2017

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:00

Ik wil ook graag foto's maken daar... maar heb geen vervoer vanaf stad Groningen morgen |(

bruigj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:01

Eerste dag voorbij.... nu nog even door de 1600 foto's die ik gemaakt heb heen worstelen ;-) Het weer viel in ieder geval mee :-)
Even een voorproefje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Later vanavond hoop ik een eerste album klaar te hebben morgenavond de rest.... eerst nog dag 2.

Groetjes John ( https://www.facebook.com/John.Bruininck.Fotogra.free/ )

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:22

bruigj schreef:
Eerste dag voorbij.... nu nog even door de 1600 foto's die ik gemaakt heb heen worstelen ;-) Het weer viel in ieder geval mee :-)
Even een voorproefje!

Later vanavond hoop ik een eerste album klaar te hebben morgenavond de rest.... eerst nog dag 2.

Groetjes John ( https://www.facebook.com/John.Bruininck.Fotogra.free/ )

Oef, zó nieuwsgierig!! Prachtige voorproefjes. Vriendin van me staat er mooi op!

_Gerdien_

Re: Autumn Desert Trail 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:27

Leuk hoor de voorproefjes vd foto’s!

Ik heb trouwens goede ervaring gehad op de zandvlakte. Voldoende ruimte voor elkaar om even gas te geven.
Wij kwamen trouwens niet meer weg met de auto, maar keurig eruit getrokken. Even checken hoe jr bij je sleepoog komt van je auto aan de voorkant kan wel makkelijk zijn

Veel plezier voor iedereen die morgen gaat!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:27

Volgens mij is kionasuppie dit...
Afbeelding

Met vriendin
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 28-10-17 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:29

De pony's en wij hebben echt heel veel plezier gehad!!
Wel had Runa ineens bedacht dat ze per se richting de overkant van het terrein wilde ? Dus als we die richting uit gingen, liep ze door, en anders stond ze zo nu en dan even stil om even goed na te denken of ze inderdaad wel die kant op wilde... :+

We zijn ook een paar keer de zandvlakte afgesjeesd wat 1 keer door voornoemd eigenaardigheidje tot een beetje verwarring leidde bij wat andere ruiters (sorry daarvoor) maar we hebben wel gewoon afstand gehouden en het was wel suuuper gaaf!

Oja, en we zijn bamii tegengekomen! Ook leuk :D

Afbeelding
(Ik ben de ruiter op de foto :) )
Laatst bijgewerkt door Runa op 28-10-17 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:29

Mooie voorproefjes! Ik ben heel benieuwd!!

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:30

Was weer een succes! Pony wou alleen niet ingehaald worden door haar buitenritmaatjes dus paar keer de rem kwijt :')
Ben benieuwd of (en vooral hoe + ) we op de foto's staan. :j

xhannaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:41

Zo leuk om al die positieve verhalen te lezen! Ook erg bedankt voor de complimenten die we na afloop kregen van de kandidaten! (Ik zat bij het inschrijven en gaf de bandjes)

Door al die leuke verhalen heb ik erg veel zin in morgen! Om half 2 ga ik van start :D

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:43

xhannaw schreef:
Zo leuk om al die positieve verhalen te lezen! Ook erg bedankt voor de complimenten die we na afloop kregen van de kandidaten! (Ik zat bij het inschrijven en gaf de bandjes)

Door al die leuke verhalen heb ik erg veel zin in morgen! Om half 2 ga ik van start :D

Ik had echt met jullie te doen.. het was zo koud daar!

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:46

Majabeestje schreef:
xhannaw schreef:

Ik had echt met jullie te doen.. het was zo koud daar!

Nou echt! Chapeau! En wauw, wat een tóp organisatie!! :j

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:47

Wij hebben ook een leuke dag gehad, met bijzonder veel complimentjes over de ponys *\%/*

Het zand was echt te mul voor ze dus via de zijkanten een rustig rondje gedaan zodat de fjord wel kon racen. Zelf in het bos nog even losgegaanAfbeelding

Wel bij het naar huis gaan me enorm geërgerd aan een stel die hun paardje de trailer op probeerden te meppen, heeft wel een dik halfuur geduurd :=

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:49

Denken jullie wel aan de winter tijd??? Mensen die morgen mee doen????

*kruipt weer onder steen*

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:53

Lotte_Bjorka ook gespot.
Afbeelding

ingridxxs
Afbeelding Afbeelding

cynthia18?
Afbeelding Afbeelding

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:55

Super leuke dag gehad! Vond de organisatie erg goed gedaan. Netjes op orde! Bij het binnenkomen op de vlakte was het echt spitsuur, dus even een rondje Canadameer gedaan en later de vlakte op. Toen was het wat beter te doen en waren het mensen die netjes rekening met anderen hielden. In het begin van de middag ook wel een aantal (jongere) mensen toch wel relatief asociaal en grof jakkeren over die vlakte en je voorbij stuiven zonder te verlangzamen. Schreeuwen naar het paard. Geen tot weinig rekening houdend met andere mensen, aantal zonder cap. Dat vond ik wel jammer. Helaas zal je dat altijd hebben met een evenement zo groot als dit. De bodem was super te doen, zand was wat zwaar maar prima vol te houden. Met parkeren moet je rekening houden met wat gladheid door het platgelopen gras. Je zakt niet echt weg, maar de auto's blijven snel vastzitten doordat ze geen grip hebben. Vooral de 2paards hadden het zwaar, logischerwijs. Rustig in z'n 1 gas geven en wel blijven rijden. Ik hoop voor de groep van morgen dat de wind meevalt. Ik vond hem op z'n tijd erg guur :brr: Gelukkig wel droog gehouden! Peesbeschermers hebben we na de tip eerder hier in het topic afgelaten, dank daarvoor, was een goed idee _/-\o_

Heb echt een enorm leuke dag gehad. Mochten we gespot worden op foto's, ik had een kleine palomino D pony, Quarter kruising en we waren bitloos, in het rood samen met een mooie voskleurige KWPN-er.

Afbeelding

Afbeelding

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 19:57

Ik hoop ook dat ik morgen mooi op de foto kom! :D

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:01

Ik vond het ook echt geweldig! Paard helemaal happy *\o/*

Het viel mij ontzettend mee hoeveel mensen je tegenkwam, we startten om half 12 en ik dacht dat het dan juist extra druk zou zijn (met nog mensen vd ochtend, en mensen vd middag) maar dat viel me reuze mee. Ik vind juist dat je relatief weinig anderen tegenkwam en heb echt heerlijk gereden <3

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:02

lof aan de drie meiden die het opgepakt hebben.
en super vrijwilligers.
morgen weer een dag.

ik heb ook tegen bijna iedereen gezegd zoek een route door het lange gras dan blijf je grip houden en gas er op.
er zijn maar twee (bussen) die bij het begin zijn blijven steken.

en toen iedereen binnen was begon het beetje te miezeren weet niet hoe nu en vanavond daar verloopt, voor morgen, maar dat zien we morgen wel weer.

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:06

Ik ben de foto's aan het inladen.. Zal straks er al een aantal hebben..
Morgen ben ik er ook weer en wat Tigress zegt, graag ook rechtdoor rijden bij de tent in plaats van afslaan naar link, want Magda, Marinda en ik zitten daar.

cynthia18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:07

magda_90 schreef:
Lotte_Bjorka ook gespot.
[ [url=m/JCX2r4.png]Afbeelding[/url] ]

ingridxxs
[ [url=m/lpQtQV.png]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/LfjuLd.png]Afbeelding[/url] ]

cynthia18?
[ [url=m/uhSaQy.png]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/aIYAMk.png]Afbeelding[/url] ]

Aaah wat leuk Magda!! Dankjewel!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:09

Alstu. :)

Marije_jiplover

@loes-freke: dank voor de goede aanwijzingen bij het terrein oprijden.
Ook super fijn dat vertrekkende trailers voorrang kregen, zodat je idd het gas erop kon houden en veilig het terrein kon verlaten.

Heb zowat iedere vrijwilliger die ik tegenkwam bedankt voor hun inzet, mocht ik mensen gemist hebben: bij deze nog een keer: Super bedankt!

Fennee

Qua fotografen zijn wij maar een beetje overal geweest. Vanaf de tent naar voren en bij de 'zijweg' paar keer heen en weer. Het is daar groot genoeg om veeel kanten op te gaan dus gingen wij maar op de zandvlakte de 'route' nemen die het rustigste was. :D

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:10

Afbeelding
Ik heb van mijn vader al wel een erg leuk plaatje gekregen van mezelf 4X Elmo tijdens het opzadelen :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 20:12

Het is wel mooi als er ook fotografen niet bij de zandvlakte staan. Al die scheur foto's zijn heel cool, maar een beetje variatie zou ik wel kunnen waarderen O:)

Haha Marije, wij zijn jou volgens mij bovengemiddeld vaak tegengekomen :')