Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het weer viel in ieder geval mee 

bruigj schreef:Eerste dag voorbij.... nu nog even door de 1600 foto's die ik gemaakt heb heen worstelenHet weer viel in ieder geval mee
Even een voorproefje!
Later vanavond hoop ik een eerste album klaar te hebben morgenavond de rest.... eerst nog dag 2.
Groetjes John ( https://www.facebook.com/John.Bruininck.Fotogra.free/ )

)
xhannaw schreef:Zo leuk om al die positieve verhalen te lezen! Ook erg bedankt voor de complimenten die we na afloop kregen van de kandidaten! (Ik zat bij het inschrijven en gaf de bandjes)
Door al die leuke verhalen heb ik erg veel zin in morgen! Om half 2 ga ik van start
Majabeestje schreef:xhannaw schreef:Zo leuk om al die positieve verhalen te lezen! Ook erg bedankt voor de complimenten die we na afloop kregen van de kandidaten! (Ik zat bij het inschrijven en gaf de bandjes)
Door al die leuke verhalen heb ik erg veel zin in morgen! Om half 2 ga ik van start
Ik had echt met jullie te doen.. het was zo koud daar!

Gelukkig wel droog gehouden! Peesbeschermers hebben we na de tip eerder hier in het topic afgelaten, dank daarvoor, was een goed idee