Het is niet veel, hij liep niet zo goed op de stenen en toen de dazen ook nog eens begonnen aan te vallen hadden we het wel gehad

Niet voor de challenge, maar was toch leuk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Hij is helemaal echt blindDA checkt het ook elke keer omdat die het ook niet geloof ofzo denk ik, haha. Hij gedraagt zich net alsof hij nog alles ziet, maar zijn ogen zijn gewoon kapot dus dat kan niet
Voelt inderdaad altijd wel speciaalElke keer als ik er op zit besef ik dat ik dat veel te weinig doe ... en toch zit er steeds zoveel tijd tussen, denk dat ik er dit jaar 5 keer ofzo op gezeten heb. Mij nu dus weer voorgenomen om er meer mee te doen, hij is zo blij als hij wat mag doen ... is echt een lief paard.
chalinka schreef:missanita84 schreef:mijn endomondo is vandaag wel drie keer gewoon uitgegaan. iemand een idee hoe dat kan?
was je ondertussen foto's aan het nemen of aan het telefoneren die dingen? dat gebeurt wel eens bij mij ook
SuperAssie schreef:En wij liggen er weer zo goed als uit de running voor de rest van de challenge. Had vrijdag zadelmaker op stal omdat er van alles mis was metmijn zadel(dacht ik). Blijkt het niet aan het zadel te liggen, maar aan mijn paard die een beetje erg aan het hollands welvaren is en zo;n RUIME 100kg te dik is. Hij is ook echt "in verhouding" dik dus het valt niet eens zoveel op, maar zijn schoft is aan beide kanten ruim 10cm dikker door al het vet en er is met geen mogelijkheid een ander zadel op te krijgen.
Dus nu maar longeren tot we erbij neervallen, grondwerken, equikinetic en zonder zadel rondjes naar buiten maar hier heb ik zelf de houvast niet voor dus dat is alleen stappen en dus weinig km's
Grr hopelijk over een maand of 2/3 weer echt rijden, voor nu staat pony op een streng dieet en bewegingsschema.
Marije_jiplover schreef:Ik heb daar ook gereden, maar dan de klasse 1, 31 km.
In onze eigen achtertuin, dus was wel gewend aan het terrein, al rijd ik het blauwe rondje normaal andersom, dan heb je dat hele technische heuveltjes gedeelte voor het eerste groompunt omhoog ipv naar beneden, dat vind ik persoonlijk prettiger rijden.
Maar ik heb ervan genoten en ponylief was zo braaf!