Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Seltje schreef:Ik heb ervaring met lange trektochten te voet en ben opgegroeid tussen de paarden, toch denk ik er niet aan een paard deze gigantische tocht aan te doen. Waarom niet? Omdat het paard er niet zelf voor kiest. Mijn droom zijn de olympische spelen, toch moet ik mijn dromen bijstellen en in kleine stukjes opdelen, eerst provinciaal, dan hopen op een Belgisch Kampioenschap en zo verder. Jullie willen ineens voor de hoofdprijs gaan. Begin met een toer naar compostella, de pyreneeën, in Amerika wat trektochten,... En als je zo 10 jaar ervaring hebt opgedaan, dan kun je misschien door Rusland naar Mongolië, in de hoop dat tegen dan de regels in Rusland soepeler zijn.
Heel veel succes, ik ben benieuwd naar jullie wegen!
Als je zo'n topic opent komen zulke vragen wel makkelijk naar boven ja. Pichu schreef:Het enige wat ik me afvraag is hoe je aan zoveel geld komt zonder te werken?
TS geeft aan dat geld geen probleem is dus zal wel een goedgevulde bankrekening hebben, en als je geen huis hebt en kan overleven op Noodles heb je niet veel geld nodig
Tieneke schreef:Hoe dat ze het financiert is natuurlijk niemand zijn zaak en niemand zijn probleem. En bovendien zéér brutaal om te vragen.
Pichu schreef:Het enige wat ik me afvraag is hoe je aan zoveel geld komt zonder te werken?
Tieneke schreef:Er werd wel gevraagd hoe ze aan haar geld komt. Meermaals.
:p mocht je serieus op zoek zijn, zou ik eerder in Frankrijk, Tunesie of Algerije gaan kijken waar ze meer op prestatie fokken dan in Duitsland of Marokko, daar fokken ze meer op uiterlijke kenmerken. Daarbij hebben Marokkaanse Berbers vaak te fijn beenwerk, dus meer risico op blessures.