Voor de volgende keer kunnen jullie bij de action voor 3 euro een soort statief kopen, deze kan je dan met je mobiel neerzetten, en de poten kan je om dingen heen buigen dus dan kan je hem onderweg ook gewoon aan de wagen vast maken, zo hoef je niet heel de tijd de camera vast te houden
Bedankt voor je reactie Mariska Maar inderdaad zal het met de kar niet altijd helemaal stil beeld zijn haha. Misschien toch een keer een soort gopro halen hahaha :p
Dat was een lekkere lunch met vers gebakken ei bereid door chef kok Gerard.. Nu weer onderweg naar eigen, het is nu wel iets aan het druppelen helaas..
FjordHorse
Geplaatst: 22-05-16 13:31
Haha nou geen ree voor de hond dus.
Ps camping Orvelte ... die dame is echt super he! Dapper ook om op haar eentje de camping te runnen maar ze is wel lief voor de paarden vind ik.
Roosje01
Geplaatst: 22-05-16 13:32
dck48 schreef:
Mariska, ik weet ook nog een verhaal van een hond die de sloot in rende, maar hoe liep dat ook alweer af???
Oh papa is er ook weer gezellig dit jaar!
Nu ben ik wel heel benieuwd naar dat verhaal
Wieke
Geplaatst: 22-05-16 13:33
Ik kon het niet laten net even mee te spieken op de live stream, wat ontzettend gezellig! Heerlijk de paarden, hondjes, kar, eten!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 22-05-16 13:33
O ja natuurlijk. Hallo papa van Mariska en Wendy Bij jullie dus ook miezer nu. Hier is het vies stinkend benauwd. Even gelongeerd en twee flink zwetende mannen.