Wendy_Komen schreef:Ik wil wel onder de foto's uitkomen, en ik ga wel de joggingbroeken dragenhahahaha.
Dat los je heel simpel op: zelf de foto's maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Mariska_28 schreef:Haha geweldig!
We gaan zo de paarden optuigen en inspannen voor een testrit met de huifkar.. Als je de rit 'live' wilt volgen, moet je met een kwartier ofzo op deze link klikken. https://www.endomondo.com/workouts/user/5917732
Als het goed is werkt dat... Ben benieuwd..
Ik werd door een vriendin getipt over jullie topic. Leuke reis.
Wat ik niet snap, je bent geëindigd waar je begonnen bent je, maar Endomondo geeft aan dat je 532 ft gestegen bent, en daarna 483 ft weer gedaald. Dan ben je dus 50 voet (zo’n 16.5 meter) hoger geëindigd dan je begonnen bent? Of mis ik iets
?
Rebecca schreef:ikke schreef:Nog 3 dagen, nog 3 dagen, nog 3 dagen..............
-knoopt oren dicht-
Eerste verjaardag dat ik op mezelf woon , vorig jaar kwam ik er onderuit.
Mariska_28 schreef:[naam] schreef:
-knoopt oren dicht-
Eerste verjaardag dat ik op mezelf woon , vorig jaar kwam ik er onderuit.
Denk dat je in dit geval beter je ogen dicht kan knijpen![]()
Maar tjee [naam], hoe jong wordt je zondag?
![]()
23? Tjee wat een leeftijd.. Mazzelpik
Het is trouwens wel grappig.. Ik was een paar dagen eerst boos over het weer dat we krijgen, daarna verdrietig (had toen nog een berichtje gepost hier) en nu.. nu heb ik het geaccepteerd, en probeer er zelfs al de lol van in te gaan zien..(hou die gedachte vast maris
) Lijkt haast wel een soort proces waar je doorheen gaat, naar een soort van acceptatie want ik kan het toch niet veranderen.. Bijzonder