Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
we doen een anti regendansje voor je om het droog te houden 

Mariska_28 schreef:Ik ben zo heerlijk aan het rijden in het ZONNETJE!!!!
Wou ik even laten weten![]()
![]()

en het regende.. En echt, ik was boos op de regen... De avond ervoor nog op buienradar gekeken en die zei vanaf middernacht droog, dus het mocht niet regenen.. Boos weer omgedraaid en mezelf voorgenomen pas uit bed te gaan als het droog werd.. Hopende dat dat niet zou betekenen dat we tot 2 uur in bed zouden moeten blijven liggen.
Het waaide best wel hard, en daardoor klapperde het zeil op die plek af en toe, en dat maakte het geluid. Nou, dan moeten we er maar uit hè 
Ze vonden ze machtig interessant, vooral als ze dan ook nog weg gingen rennen.. Ze trokken Katinka nog net niet mee de hei op, maar scheelde weinig haha 
). Oh wil jij wel snel naar huis dan, vraag ik? Nee zegt ie, ik dacht net precies hetzelfde
We gaan dan dus morgen nog een dagje het df-woud onder het zadel onveilig maken, dan zaterdag terug naar Lhee, waar we dan dus 2 in plaats van 1 dag blijven staan, en dan terug naar Zwiggelte en daarna naar huis.. Klinkt aan de ene kant nog heel ver weg, aan de andere kant is het over minder dan een week.. slik..
Kijk ook even naar "witte" Abby

). Als het aan haar lag zou ik weinig van de omgeving zien, en we binnen een uur weer terug bij de huifkar zijn
Muts is het dan..

, ziet er weer geweldig uit!