Toen ik nog in Ureterp stond heb ik veel in het bakkeveens bos gereden.
Ze hebben er zelfs peciaal aangelegde ruiterpaden en men paden
.Je kunt er heerlijk rijden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Is volgens mij ook heel groot daar.
kim345 schreef:Ah oke dan ga ik ook wel eens een keer bakkeveen proberen. Eens zien hoe ik daar kom vanuit drachten, ik gok dat ruiterroute B daar naartoe gaat....
Wesabo schreef:@Bakkeveen. Ik vind het een leuk wandelbos maar om er te rijden vind ik dat er niet zo heel veel ruiterpaden zijn. En Kim, tenzij je er lopend heen wil kom je anders echt niet aan 40 km daar.
BenteAmy schreef:kim345 schreef:Ah oke dan ga ik ook wel eens een keer bakkeveen proberen. Eens zien hoe ik daar kom vanuit drachten, ik gok dat ruiterroute B daar naartoe gaat....
Mocht je niet alleen willen, dan lijkt het mij ook wel heel leuk om daar vanuit Drachten heen te rijden! In sept, een beetje tussen de data van DFW en Grolloo.
haha doen we! Mayflower_ schreef:Bakkeveen lijkt mij ook gaaf! Nou ja er bestaan ook van die bedrijven die kunnen fungeren als taxi. Misschien is dat wat voor ons OsMo?
kim345 schreef:Mayflower_ schreef:Bakkeveen lijkt mij ook gaaf! Nou ja er bestaan ook van die bedrijven die kunnen fungeren als taxi. Misschien is dat wat voor ons OsMo?
Of wat vaker buitenrijden dan kun je er onder de man naartoe!
@osmo jij had toch ook uitgezoht hoe je naar de alberthoeve in wateren kunt rijden? Dat lijkt me ook nog wel leuk om eens te doen, is die route goed te doen?
BenteAmy schreef:kim345 schreef:Ik wilde jou ook al vragen of jou dat ook wat leekhaha doen we!
Leuk! Weer iets om naar uit te kijkenDeze maand gaat het niet lukken, maar september wel!
Is ook gelijk wat veiliger dan in je eentje.
kim345 schreef:Precies heb je helemaal gelijk in, september komt mij ook beter uit, smurf heeft nu eventjes vakantie...
( en ik ook , we zitten nu in frankrijk )
Ik ken de route niet maar ik denk dat route B naar bakkeveen loopt, als je dat fietspad tussen de hemrik en lippenhuizen rechteoor gaat dan zit je op route B. Ik denk dat die daarheen loopt.
) Geniet van je vakantie!BenteAmy schreef:kim345 schreef:Precies heb je helemaal gelijk in, september komt mij ook beter uit, smurf heeft nu eventjes vakantie...
( en ik ook , we zitten nu in frankrijk )
Ik ken de route niet maar ik denk dat route B naar bakkeveen loopt, als je dat fietspad tussen de hemrik en lippenhuizen rechteoor gaat dan zit je op route B. Ik denk dat die daarheen loopt.
Ik dacht al dat je misschien op vakantie was. En dan nog op Bokt! (Verslaafd?) Geniet van je vakantie!
Het zal vast niet heel lastig zijn om in Bakkeveen te komen. En ik zal het dan van te voren even uitzoeken. Misschien hebben we hier nog wel een oud kaartje of ik kan een kaartje printen.
Zondag ben ik naar Dwingeloo geweest, is ook heel mooi daar! De Dwingelose heide is heel uitgestrekt. De paden zijn er heel mooi, breed, goed onderhouden en er zijn weinig boomwortels.
Ik ga wel rustig aan doen, want heb niet zo goed kunnen trainen ivm afstuderen..
ik ben wel een aantal keren in klein groeps verband weg geweest ( max 5 paarden) dat is altijd goed gegaan. met een grotere groep verwacht ik geen problemen.
mijn merrie loopt tot nu toe altijd in 1 x de trailer op en is rustig en braaf op de trailer. ( de trailer weer uit lopen vind ze soms wel wat moeilijk)