Tinkels schreef:oe wel heel leuk... woon er straks vlakbij..
Hopelijk word het een jaarlijks evenement en kan ik volgend jaar!
hey
kun je dit jaar niet. anders had je mooi met ons mee gekunt . het is niet zo ver meer voor jou.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heb toen nog een foto verkocht aan het blad Men sport

leey schreef:Kan ik me ook nog aan melden als fotografe ik vond het namelijk super leuk om te fotograferen vorig jaar
, hoe meer hoe beter hihi hebben we meer kans om ITP te komen
Kheb er echt zin in, zou mooi zijn als de zon er dan ook een beetje bij is. Heb je daar trouwens (misschien hele rare vraagmaar moet toch maar stellen) een toilet waar je voor de tijd heen kan? Zou wel handig zijn aangezien ik nogal zwakke blaas heb en we er eerst nog heen moeten rijden
banketstaaf schreef:Horen we trouwens nog hoe laat enzo dat is? En hoe het gaat? Dit is de eerste x dat we meedoen maar weten niet echt hoe het dan gaat enz.
Ik start lekker in mn uppie op mn witte merrie! leey schreef:Kan ik me ook nog aan melden als fotografe ik vond het namelijk super leuk om te fotograferen vorig jaar
en anders gaan we gewoon illegaal in de struikjes liggen ergens 

_l_amanda_l_ schreef:leey schreef:Kan ik me ook nog aan melden als fotografe ik vond het namelijk super leuk om te fotograferen vorig jaar
Neem aan van wel hoor!en anders gaan we gewoon illegaal in de struikjes liggen ergens
Vond het ook superleuk! Hopen dat we net zulk schitterend weer hebben als vorig jaar!
@unihorses: je kan zo hard of zacht als je zelf wil! Het is geen wedstrijd, je kan er de hele dag over doen als je wilt
veel zand stuift er dan niet ja, van het sjokken van haar. zit nog te twijfelen. inschrijven en als ik geen paard vind met me herstellend van peesblesure rijden ... ze mag sinds november weer gewoon stap en stuk draf en uitbouwen, maar met dit weer train ik haar niet op. als morgen het nou ineens zomer is... Rianne_ schreef:banketstaaf schreef:Horen we trouwens nog hoe laat enzo dat is? En hoe het gaat? Dit is de eerste x dat we meedoen maar weten niet echt hoe het dan gaat enz.
Je krijgt vanzelf een mail, daarin staat in welk tijdvak je mag starten. Vervolgens kom je daar en krijg je verdere uitleg over de route, op de locatie zelf kun je ook de betaling voldoen.
DPTomboy schreef:Ik ben op het moment even aan het kijken naar iemand om mee samen te rijden. ik heb misschien iemand gevonden, als dat vast staat schrijf ik me zo snel mogelijk in. lijkt me zo gaaf! vorig jaar kon ik helaas niet, baalde ik toen al heel erg van..
unihorses schreef:DPTomboy schreef:Ik ben op het moment even aan het kijken naar iemand om mee samen te rijden. ik heb misschien iemand gevonden, als dat vast staat schrijf ik me zo snel mogelijk in. lijkt me zo gaaf! vorig jaar kon ik helaas niet, baalde ik toen al heel erg van..
haa mij niet![]()
dacht hee, dat klinkt bekent maar het is ook bekend![]()
wie heb je gevonden? ik ben nog aan het regelen
DPTomboy schreef:DPTomboy schreef:Ik ben op het moment even aan het kijken naar iemand om mee samen te rijden. ik heb misschien iemand gevonden, als dat vast staat schrijf ik me zo snel mogelijk in. lijkt me zo gaaf! vorig jaar kon ik helaas niet, baalde ik toen al heel erg van..
haa mij niet![]()
dacht hee, dat klinkt bekent maar het is ook bekend![]()
wie heb je gevonden? ik ben nog aan het regelen
Als het goed is met Tessa, als ze een paardje kan huren..