Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ben van langevelderslag naar Zandvoort en weer terug gereden
Bij sommigen betekent strand scheuren.

Ninaka schreef:Welke stal kom je te staan bij Kees? De grote of de kleine? Niet dat het uitmaakt![]()
Ik sta op de grote stal en wil best een keer met je mee. Alleen ga ik de eerste 2 weken van september op vakantie![]()
Maar er zijn er meerdere bij ons op stal met wie je mee zou kunnen naar duin en strand. Alleen rijdt niet iedereen even rustig op het strandBij sommigen betekent strand scheuren.
Ik ben van het iets gecontroleerde tempo![]()
Maar als je idd bij de grote stal komt, zie ik je tegen die tijd vanzelf wel

Ninaka schreef:@Dani, ik ga meestal bij de oude manege Meeuwenoord het duin in en dan het pad volgen (bij splitsing paden, links aanhouden) en dan rijd je vanzelf aan op de afrit. Ik geloof dat dat nr 21 is.
Als je dan op het strand naar rechts gaat, kan je een heel stuk doorrijden. Als je naar links zou gaan, rij je richting Noordwijk boulevard en dat mag nu, geloof ik (alleen tussen oktober en maart ofzo), niet. Rij sowieso eigenlijk nooit naar links.
Maar als je naar rechts gaat, kan je afrit 22 weer op of eentje verder rijden naar afrit 23, dan kom je uit bij de golfbaan en vanuit daar rij ik meestal weer terug door het duin naar Meeuwenoord, maar je zou ook via de Schulpweg (langs Bakker en Smit) terug kunnen rijden.
En rechts het strand op mag altijd. Is ook wel goed te doen, is daar niet zo heel druk, omdat mensen toch een stuk verder het duin door moeten. Er zit wel nog 1 strandtent tussen afrit 21 en 23 ergens.
Ik rij meestal 's avonds en dan is het prima te doen. Als ik overdag ga, is het vaak geen strandweer (dan vind ik het vaak te warm om te rijden), dus dan is het ook prima te doen![]()
Daarnaast hou ik ook altijd het tij in de gaten. Altijd fijn om rond laag water te rijden.