Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maargoed paard struikelde voorover (en het pad liep af). ik met een koprol eroverheen zo eraf.
Had er niks aan overgehouden en reed weer terug naar huis. Nu waren we met ze 2en maar gelukkig is dit paard geen wegloper als er wat gebeurt
Maargoed paard zelf kon niks aan dit alles doen, hij struikelde tsja kan altijd een x gebeuren!
.
).
). Paar seconden maar, opgestapt, verder gegallopeerd.
de schat. Heb die hond nooit meer gezien. 

Dus die stond braaf naast mij. Maar ik heb standaard ook kaartjes met gegevens aan haar hoofdstel & zadel hangen, mocht ze er toch tussenuit gaan.
+
om overend te krabbelen. Met wat schaafwonden aan zijn benen, bereikte hij de overkant. Helaas was er geen andere weg terug en moesten we er direct weer over.
en drijf en hoop dat hij niet merkt hoe bang ik ben.....
)
Op een zandpad. We reden in rengalop, paard zag een zandbult die blijkbaar ontzettend eng was, en ging vol op de rem. Ik viel er voorover af had in bijde handen nog een teugel, ik lande op mijn voeten en stond met mijn gezicht voor mijn pony's gezicht. Mensen die meereden moesten erg hard lachen, had wel geluk dat ik haar nog gewoon vast had, kon gewoon weer opstappen en verder rijden
Kim14 schreef:JepOp een zandpad. We reden in rengalop, paard zag een zandbult die blijkbaar ontzettend eng was, en ging vol op de rem. Ik viel er voorover af had in bijde handen nog een teugel, ik lande op mijn voeten en stond met mijn gezicht voor mijn pony's gezicht. Mensen die meereden moesten erg hard lachen, had wel geluk dat ik haar nog gewoon vast had, kon gewoon weer opstappen en verder rijden