NVVR de moeite?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:03

*\o/* ik ben lid

Bah, die envelop dichtlikken is echt smerig.

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:44

IndianLady schreef:
*\o/* ik ben lid

Bah, die envelop dichtlikken is echt smerig.

Plakbandje erop is handiger :+

Onali

Re: NVVR de moeite?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:19

Zeg je nu :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:28

Hé grappig, een NVVR-topic. Ik ben al jaren lid. Doe er niet veel mee, maar de activiteiten die we gedaan hebben waren altijd erg gezellig en leuk.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:26

als ik straks me e achter b heb, zal ik ook maar lid worden. lijkt me ontzettend leuk, kan alleen niet steeds aan me ouders vragen of ze me erheen willen brengen :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:03

ladypaard schreef:
als ik straks me e achter b heb, zal ik ook maar lid worden. lijkt me ontzettend leuk, kan alleen niet steeds aan me ouders vragen of ze me erheen willen brengen :D

Maar je hoeft ook niet per sé elk weekend op te komen draven :D en ook niet bij elke rit. Bovendien is er vaak wel iets te regelen dat iemand je oppikt.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:16

Op dit moment kan ik niet eens deelnemen aan de ritten met mijn paard (paard is nog niet ver genoeg en ik heb ook geen vervoer) maar volgens mij bestaat de club uit meer dan alleen de ritten ;)

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:21

Wendy schreef:
Op dit moment kan ik niet eens deelnemen aan de ritten met mijn paard (paard is nog niet ver genoeg en ik heb ook geen vervoer) maar volgens mij bestaat de club uit meer dan alleen de ritten ;)

Er zijn twee zaken die beperken wat de NVVR doet:
1) wij organiseren geen wedstrijden.
2) onze fantasie is soms eindig.

Kortom, alles wat met paarden te maken heeft, of daaraan gelinkt kan worden, is mogelijk, zolang het geen wedstrijden zijn. De enige beperking is je eigen fantasie.......

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:40

Hallo!
Meldt zich! Ook al ehhhh .... even tellen.... hmmm denken.... nou ja... best lang lid! (8 jaar ofzo?)
Over een paar weken lekker de rit in de Loonse en Drunense duinen met mijn jonge paard! Spannend, maar ook zo leuk!

Voor degene die het jammer vinden dat er bij hun in de buurt weinig ritten/activiteiten worden georganiseerd: Wat let je? Het is echt leuk om te organiseren! Heb het zelf ook een aantal keren gedaan en is altijd super gezellig geweest! Mocht dit al eerder geopperd zijn, dan mijn excuses. Heb nog niet het hele topic doorgelezen...

Heb zelf inderdaad ook een keer een iets mindere rit meegemaakt (en daar leer je weer van), maar daarentegen ook al zo veel onwijs leuke activiteiten en weekenden! Ik heb ook echt zin in 19 april!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:04

Zo ik heb het topic doorgelezen :) Helemaal bij. Wordt dus hoog tijd dat er nieuwe leuke berichten komen! ;)
Jammer dat de Ledendag ook op 19 april is. Dat dubbel plannen gebeurt ook nogal eens. Jammer!
Misschien dat ik met pasen ook nog wel even kom buurten. Ik krijg zelf wel met pasen een vriendin te logeren met haar paard, dus of het ook echt wat wordt...? We shall see!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:07

Zucchero schreef:
Zo ik heb het topic doorgelezen :) Helemaal bij. Wordt dus hoog tijd dat er nieuwe leuke berichten komen! ;)
Jammer dat de Ledendag ook op 19 april is. Dat dubbel plannen gebeurt ook nogal eens. Jammer!
Misschien dat ik met pasen ook nog wel even kom buurten. Ik krijg zelf wel met pasen een vriendin te logeren met haar paard, dus of het ook echt wat wordt...? We shall see!

Dan kom je met paard en al buurten. Uurtje rijden met de trailer, is best te doen.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 12:24

Tarq is 5 mei jarig, dan organiseer ik een picknickrit voor mijn rijvrienden en NVVR-rers, in het noorden van Drenthe!

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:10

Hier nog een enthousiast NVVR lid. Ben nu een dik jaar lid en heb al met verschillende leuke dingen mee gedaan. Zo mochten Hauk en ik vorig jaar tijdens de NVVR ledendag mee doen aan de clinic van Florien. Ook een paar leuke ritjes mee gereden waaronder de kommer en kwel rit. Nog nooit iets vervelends mee gemaakt. Ook dit jaar zijn er weer veel leuke ritten gepland. Zit er ook aan te denken om aan de veluwe trektocht mee te doen. Alleen het duurt wel lang voordat we daar info over krijgen. Ik had begrepen dat er begin maart iets op de yahoo site zou komen te staan, maar heb er nog niks over gelezen.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:04

Hier zie je de informatie over de Veluwe trektocht 2009
http://devrijruiters.wordpress.com/

Er wordt ruim van te voren nog een bijeenkomst georganiseerd, waar alles besproken wordt, en wat je mee moet nemen enzo. Is ook al erg gezellig!!! Voorpret!!!!

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 22:31

er staan alleen de overnachting's locaties verder niks..... geen info ofzo

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 23:10

Behalve de data en de overnachtingen is er nog geen info. Je kan nog niet eens inschrijven. De overnachtingen zijn nog maar net geregeld.
Wat voor info wil je hebben?

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 11:42

oky dan wacht ik nog even geduldig ;)

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 12:45

Ik heb nu wat meer info erop staan, in ieder geval over afstanden en omgeving.
Verdere info is er gewoon nog niet maar we gaan natuurlijk updaten zodra die beschikbaar is!

http://devrijruiters.wordpress.com/

Afbeelding

PS p-ponypaard, wat een gave avatar!

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 17:23

Heb er zin in. Gaan we in tentjes slapen of in de accomodaties zelf?

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:32

Tarqsgirl: dank je ;) gemaakt in de zomervakantie op Texel;)

als ik alles lees wil ik wel met alle weekenden mee :P haha eens even kijken welke het gaan worden (ook qua tijd en geld :P) mijn eerste weekend word met pasen ;) zal ik een konijnen pakje mee nemen of? :P

p_ponypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:41

@: Silence..... jij als opener van dit topic... ga jij ook naar de Veluwe?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 22:41

Het lijkt me wel super leuk, moet alleen even kijken hoe ik uitkom met stage.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:04

Ik denk dat we vooral in tentjes gaan, soms is er accommodatie, al dat soort dingen worden besproken op de bijeenkomst vooraf, ook eventuele problemen of moeilijkheden van je paard, of zo, en over bagage, eten etc.

Ja alle weekenden zijn gaaf!!!! Daar ben ik lid voor geworden :D

Ik ben er ook met pasen, wat mij betreft ga ik meer voor paas-eieren ;)

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 23:36

Uhm, handige harry als ik ben.......moet je die tentjes zelf opzetten of heeft de nvvr een super tentopzet service. Natuurlijk wel altijd goed voor hylarische momenten, zelf een tent opzetten.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:35

Oz en ik gaan ook trektochten op de Veluwe. Ik heb er nu al zin in vooral, omdat we in tentjes gaan. Dan kan ik eindelijk weer mijn campingspulletjes uit de kast halen we hebben rugzaktochten gemaakt in de bergen van Canada (inderdaad tussen de beren geslapen). Ik heb echt een super tentje 2.5 kilo zwaar en staat in een paar minuten. Om mij zul je niet lachen :-).