Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suzan_bobar schreef:Bedoel je mij Kim? Ik ben op het moment wat meer afwezig. Gisteren heen en weer naar de les over straat en tijdens de les endomondo op pauze gezet. Vandaag een clinic van Tonkie volgen over endurance. Elvis loopt gelukkig weer rad, dat is echt wel heel fijn. Wat een behandeling al voor verschil kan maken. Hij is blij dat hij zelfs soms bokt hahahahaha.

Mando schreef:He dat rondje is bij ons om de hoek, wat goed te zien hoe je dan kan rijden Kim.

kim345 schreef:Ik heb trouwens nog nooit zoveel paarden gezien onderweg als vandaag! heb er 11 gezien. Normaal komen we nooit iemand tegen!

Zijn nog geen fantastisch grote ritten ivm verkeersmak zijn en haar leeftijd uiteraard. Wel vind ze het prachtig om buiten te rijden dus probeer ik regelmatig een stukje met haar te gaan! Vooral als ze even een flink stuk mag galopperen is ze helemaal in haar element. Voluit gaan we nog niet, maar vandaag heeft ze een aardig record gelopen.. Of z echt hard ging, ik denk zelf van wel, maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als ik haar vaker wat los laat, maar dat vind ik zelf nog een beetje spannend