Hier rugspierproblemen.. zeker een maand niet rijden, chiropractor, dry needling (dacht eerst acupunctuur, gelukkig sprak ik de arts gisteren nog even) en longeren met Pessoa en balkjes. De rugspieren zijn te kort en veel te veel spanning er op. Hopelijk werkt het en knapt ze er lekker van op zodat we weer onbekommerd kunnen genieten
Ja, dan maar doorgaan. Zo zijn wij ook wel eens teruggekomen van een rit. Toen we weg gingen niks aan de hand en een km of 3 voor we thuis waren gingen de sluizen open. Complete verzopen
marit2403
Geplaatst: 10-06-18 00:08
Zijn er hier nog mensen die mee doen aan de eper paarden vierdaagse komende week?
Josien_
Geplaatst: 10-06-18 00:38
marit2403 schreef:
Zijn er hier nog mensen die mee doen aan de eper paarden vierdaagse komende week?
Hoi allemaal! Mijn zoektocht is voltooid, mijn nieuwe grote kleine vriendin is gisteren gearriveerd! Ze is nog te jong om mee te rijden (3 jaar), maar we gaan lekker voor het wandelen en fietsen. Ook grondwerk gaan we doen, maar dat is niet voor endomondo. Het is een leuke ijslander en haar naam is Gjöf.
spatter
Geplaatst: 10-06-18 11:37
Froemel gefeliciteerd! Mooie IJsco, flinke zo te zien, klopt dat?
Daihyo
Geplaatst: 10-06-18 13:20
Wat een leukerd!
Vandaag op tijd op pad gegaan en een heerlijk rondje gereden. Een stukje endurance Laag Soeren gekruisd. En bekenden gezien
Froemel
Geplaatst: 10-06-18 13:32
spatter schreef:
Froemel gefeliciteerd! Mooie IJsco, flinke zo te zien, klopt dat?
Dank je, ze is 1.38 en stevig gebouwd. Ze groeit nog wel een beetje.
Ik ben nog steeds het topic fanatiek aan het volgen en genieten van jullie ritten!
marit2403
Geplaatst: 10-06-18 14:34
Josien_ schreef:
marit2403 schreef:
Haha ja dat was echt stom toevallig zeg! Jim heeft nog heel lang op de terugweg lopen brullen om andere paarden Opgeschoten standje Toen ging hij ook zo hard. Er moest wat frustratie uit ofzo.
evdpanne
Geplaatst: 13-06-18 17:28
Ik ben afgelopen weekend op ponykamp geweest. En wat was het genieten! Wilde al zolang weer een keer op de Veluwe rijden maar zelf geen trailer. Gelukkig organiseert mijn nieuwe stal jaarlijks een ponykamp inclusief vervoer .
Dag 1 een korte rustige rit gereden aangezien pony nog behoorlijk wat spanning had van de rit en de nieuwe locatie. Dag 2 van de Kamp naar de Cantharel, daar geluncht en weer terug. Die dag aantal keer ernstig verdwaald (iets met afslagen missen enz). Dag 3 nog ff lekker ritje om het af te leren. Ik wil weer terug .