Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikke schreef:Josien_ schreef:Enjoy the ride is idd duur voor wat je krijgt, maar mijn ervaring is wel dat het goed georganiseerd is en heel leuk.
Maar het is puur buitenrijden, TREC is idd meer competitie.
Precies en om nu te gaan betalen voor een rit, dan kan ik dat zelf ook wel. Bovendien kan ik dan zelf bepalen hoe ik rijd, waar ik rijd en hoelang ik erover ga doen. Die organisatie voegt voor mij niks toe.
Josien_ schreef:ikke schreef:Precies en om nu te gaan betalen voor een rit, dan kan ik dat zelf ook wel. Bovendien kan ik dan zelf bepalen hoe ik rijd, waar ik rijd en hoelang ik erover ga doen. Die organisatie voegt voor mij niks toe.
Voor veel mensen is dat niet zo simpel hoor
Marcella schreef:Sneeuwschuiver.![]()
Josien_ schreef:ikke schreef:Als ik ergens wil rijden waar het zo simpel niet is, bel ik een NVVR-lid in de buurt. Ik moet de eerste keer nog meemaken dat ik geen rijmaatje kan vinden.
Ja dat geld voor jou, maar niet voor iedereen dat bedoel ik![]()
Djilna schreef:Wat een leuke sneeuwschuiverEn daarna die koude neus zeker in je gezicht
Naast een auto galopperen doen ze in het volgende filmpje ook. In de woestijn kan dat nl heel goedEn voor iedereen die een stukje wil meerijden in de woestijn, incl zien hoe je vanuit galop flessen water aanneemt.
Zag net nl een mooi filmpje langskomen van een Noorse YR die de PresidentsCup ook heeft gereden.
Voorbereidingen, wedstrijd zelf incl dus koelen onderweg, vetgates ed.
[ Video ]