Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:07

kim345 schreef:
Kun je hem niet als workout er inzetten? Zonder dat je hem intekent?
Heb je toch je gereden km er van uit gaande dat het gewoon eerlijk is maar dat lijkt me wel toch

Telt ie hem dan wel mee? Anders teken ik hem inderdaad na die tijd wel in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:10

Als je dat aanvinkt wel, verder kun je workouts ook op alleen voor jezelf zichtbaar instellen. Zelf heb ik alles op enkel vrienden staan en niet openbaar. Iets van wel of niet mee laten tellen in statistieken heb je ook als optie.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:38

WendyBZ schreef:
kim345 schreef:
Kun je hem niet als workout er inzetten? Zonder dat je hem intekent?
Heb je toch je gereden km er van uit gaande dat het gewoon eerlijk is maar dat lijkt me wel toch

Ja dan telt hij gewoon mee!
Heb ik ook gedaan bij de endurance wedstrijden. om dat allemaal in te gaan tekenen....

MachoPablo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:40

Ik heb nooit zin om inte teken ik ga mis morgen ff met met schimmel buiten rijden :)
ff kijken hoe ik ga plannen ben half 1 pas op stal 1 en de andere 2 moeten ook gereden worden pff

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 20:48

Goh ik sta op 123 wow... _O-

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:06

Iedereen weer genoten van lekker weekend :z

kim345 schreef:
WendyBZ schreef:

Ja dan telt hij gewoon mee!
Heb ik ook gedaan bij de endurance wedstrijden. om dat allemaal in te gaan tekenen....

Ohh dus dan kan ik dus mijn trektocht kms v september wel nog mee laten tellen :)* 8-) had toen endomondo niet aangezet oa omdat anderen al wel een appje aan hadden staan :o toen deze challenge begon natuurlijk enorm balen dat hem niet in endomondo had ^)
Had het later nog geprobeerd in te tekenen maar in de bossen van Schaijk en verder kwam ik er geen wijs meer uit die paden die zie je niet op de kaart staan of zo dus :n dat werd steeds meer gissen, maar weet wel hoeveel kms het was door dus die anderen met ander appje :))
Laatst bijgewerkt door grid op 05-01-14 21:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 21:19

Vanochtend nog 4 à 5 km kunnen rijden, nieuw jong paard op stal waarvan de eigenaresse het paard uiteindelijk toch liever op een stal een paar km verderop wilde ivm betere faciliteiten. Ze heeft geen trailer en bedacht dat we ook wel konden wandelen, maar dan moest ik wel mee op een braaf en stabiel paard zodat het jonge paard daar steun bij kon zoeken. Gelukkig is het allemaal goed gegaan, en daardoor heb ik toch nog even de 600 km kunnen halen en sta ik voor vandaag nog even op nummer 4 :D

Hopelijk deze week eens beginnen met een simpel klein wandelingetje langs de weg met m'n nieuwe paardje :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 23:59

Leuk, al die ritjes/foto's/routes/filmpjes :D :D

Ik had vandaag met m'n 2 mannetjes in het bos gewandeld: vriendlief en paardlief ;)
Dus ik dacht ik zet Endomondo op wandelen, maar in het bos deed de GPS het niet, en pas na meer dan een half uur deed ie het wel.. :(
Toen besloot ik op het paard te gaan (had hem al gezadeld) en nog wat heen en weer te galopperen zodat m'n vriend leuke foto's kon maken. Ben er daarna ook nog op gebleven, maar vergeten dat Endomondo nog aan stond op wandelen.. Dus nu een max. speed van 20 km/h wat wel erg hard is als je zou lopen :')
Is het mogelijk om het alsnog op paardrijden ("Riding") te zetten? Want heb het grootste gedeelte op het paard gezeten...

Edit: tis al gelukt! (Sorry, iets te snel hier meteen gevraagd) Maar hoe kun je trouwens de kaart tekenen? Want eerste gedeelte van de route staat er dus niet op..

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 10:30

Die filmpjes zijn leuk, nu weet ik zeker dat ik ook zo'n cameraatje wil :j

Ik had gisteren nog een ritje gemaakt maar het duurde 3 km voordat endomondo mij gevonden had, heeft nog nooit zolang geduurd.
Afbeelding

Afbeelding

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:06

Maya schreef:
Hehe... Eerste filmpje is een feit, ben gisteren over het strand gereden, voor m'n Tinker was dit de 3e keer ooit op strand, en de 1e keer ooit een andere ruiter dan ikzelf erop :+ Filmpje is wel beetje aan de lange kant, maar ben nog niet zo handig met het bewerk programma :+ En ook nog even een kleine wijziging aan de positie van de camera maken voor de volgende keer. Je ziet nogal veel lucht.

Hee leuk, mijn oude cameraatje in actie! :D Dat bewerken wordt vanzelf makkelijker als je het wat vaker doet :) Leuk ritje! Dat staat voor ons ook nog op de planning, om een keer naar het strand te gaan.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:29

Prachtige omgevingen komen hier toch voorbij, heerlijk! Maakt me wel een beetje jaloers hoor :D

Feesten achter de rug dus wij gaan er ook eens terug invliegen, niks te laat want alweer naar plaats 50 gezakt (en kom van plaats 37 := )

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:27

Gisteren weer een heerlijk stukje gereden. Via Google een nieuwe route bedacht, waar ik nog niet eerder was geweest. Was een erg leuke weg. In plaats van een rondje te rijden, ben ik na een lange onverharde weg weer omgedraaid om zelfde weg terug te nemen.
Juul had er ontzettend veel zin in. In september dachten we (eigenaresse en ik) nog dat ze zoveel last van dracht kreeg dat het niet lang meer zou duren voor ze op rust moest, maar we gassen nog steeds lekker door! Gisteren zelfs hoogste gemiddelde snelheid tot nu toe behaald.

Zoals wel vaker op zondag kwamen we de plaatselijke klootschietvereniging tegen, we worden al herkend :P
Afbeelding

Afbeelding

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:42

Deze vent ga ik tijdelijk rijden!
Afbeelding
Hier nog hengst. Hij is in oktober gecastreerd.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:33

En ik sta 62 -O- en dat op 1 dag. :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:35

Vandaag baalde ik echt dat ik van 10 tot 3 naar school moest, net te lang om nog de bossen in te kunnen, maar wat was het lekker weer!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 20:43

Heerlijke ritjes gemaakt,
Hellaas deed Gps het niet pas na ik mobiel ff uit en aan gezet had, heb veder geen zin om in te teken ik weet de route prescies nog, :)

Ik werdt gebeld of nog weekje vrij was dus worden heerlijke buitenritjes op m'n Toppers <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:37

Ik doe sinds 16 december mee met de challenge.. de challenge loopt al vanaf 1 augustus.. klopt t dat mijn afstanden pas mee tellen vanaf 16 december omdat ik toen pas ge-join-ed had.. ipv vanaf 1 augustus?

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:38

Als het goed is tellen al je gereden km's vanaf augustus mee.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:39

Nee dat zou niet moeten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:40

Alles vanaf augustus telt mee inderdaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 17:42

Ik hoop volgende week weer wat op pad te gaan, paardlief moet ff haar stekkie vinden :)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:34

Ow ik zie het al.. nu telt hij ze wel mee! Denk dat t even tijd nodig had om het up to date te krijgen :)

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:52

Ik kan hopelijk ook weer aan de gang. Mn ene pony had alle twee zn ijzers eraf liggen, die heeft de smid er vandaag weer onder gezet. En mn band van mn kar was kapot. Buitenband gescheurd, dus maar op alle twee de wielen nieuwe banden op laten leggen. Die zijnmorgen klaar dus dan kunnen we weer km 's maken.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:53

Zo, vandaag ook eindelijk weer een ritje gedaan hoor

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:17

Ik nog steeds niet :') Morgen misschien.. Donderdag en vrijdag weer geen tijd -O- Moet haar op z'n minst longeren voodat ze veel te dik wordt