Het was op een grasveldje en was lekker aan het draven totdat er een witte kat uit de bosjes kwam.
Toen ben ik er van afgevallen. Gelukkig bleef ze staan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
woeliej schreef:klinkt idd erg heftig!
)
) het wel mee! Een keer te grappig was ik niet aan het opletten en luidkeels een verhaal aan het verkondigen. Springt de pony die voor me reed opzij voor een of ander rooster en loopt verder mijn pony schrikt en aakt een noodstop en ik beland op haar nek! ik lachen en laat me op de grond zakken want kon niet meer in het zadel klimmen. Sta ik naast mijn pony te lachen zie ik mijn vriendin, die gewoon door was gegalopeerd, achterom kijken en ziet wat er is gebeurd. draait zich om van en roept gaat het..? en daarna: hoorde opeens geen hoefgetrappel meer achter me! Het was echt te komisch zij helemaal verbaasd en bezorgd ik schaterlachend!
met een vriend van meej we waren op weg naar zandvalkte waar nogal los en zwaar zand was hij ging in galop rustig daarheen en me paard kom we gaan in volle galop naar toe.. we kwamen in een bocht. binnenbocht ze valt en ik val zo voorover af met gezicht in het zand me paard valt boven mij op mij
ik heb geweten zo dat geen pijn ook met der volle gewicht op me rug.
.auwwwww ik heb echt waar hele bos bij elkaar geschreeuwt van de pijn..wa had over gehouden en schaafwond op me rug en pijne rug me paard had gelukkig nicks
en ik ging nog rechtdoor..
das eigenlijk het ergste, gelukkig!
Deze blijft gelukkig naast je staan als ik eraf val, dus als ik er ooit afval, heb ik wel geluk.
Ik had wel behoorlijk last van mijn been, maar achteraf alleen maar om gelachen.
Het gevolg was dat ik even de takjes uit mijn haar moest halen en daarna mijn paard kon vangen. Hij was gelukkig wel zo slim geweest om een weilandje met lekker gras uit te zoeken 

..
dus toen kreeg ik te horen wat lach je nou blablabla
.. en ik bleef maar lachen, uiteindelijk kwamen we erachter dat we samen vielen
.. Wat een lol dat wij hadden gehad! connie1964 schreef:8 weken geleden van mijn fries door dol werd,ambulance 3 dagen ziekenhuis,veeeeel pijn zware kneuzingen.Nu weer 3 weken geleden van mijn criollo die bokte me er weer af,ze dachten dat mijn rib mijn long doorboorde,gillende sirene maar gelukkig alleen maar weer alles gekneusd.