Vrees dat ik die even naar morgen verschuif.. Ben niet helemaal fit, heb erg veel last van de warmte en zit nu naar naderend onweer te kijken.. Morgen zal ik netjes verslag doen okey? Want heb genoeg te vertellen en veel mooie foto's!
Eerst voor jezelf zorgen, beetje beter slapen hopelijk en hopelijk ook wat verkoeling. Het was vies klef weer vandaag. Hier is het nu heerlijk na een goede onweersbui, dus ik hoop dat jullie ookop z'n minst nog een verkoelende bui krijgen.
rien10
Geplaatst: 16-08-20 22:13
Ik ben nu met vakantie op Texel en zit midden in het onweer. Het was inderdaad klef vandaag. Lekker uitrusten, ik hoop dat je goed kan slapen. Morgen is er weer een dag.
ikke
Geplaatst: 16-08-20 22:18
Hee, niet ziek worden hè!! Neem een goeie Whiskey en vroeg onder de wol.
Goedemorgen allemaal! Jullie de storm overleefd? Hier viel het gelukkig erg mee, onweer bleef een beetje uit de buurt en regen was een rustig buitje. Het is nu een beetje nevelig met een heerlijke temperatuur.
Nu eerst maar eens rustig ontbijten en daarna richting Beilen. Vandaag geen bos maar open landschappen, ook mooi!
topsylover
Geplaatst: 17-08-20 09:15
Goedemorgen! Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad en is de hitte eindelijk verdreven. Op naar een nieuwe, zonnige en niet te warme dag!
Brimi_Disa
Geplaatst: 17-08-20 09:18
Goedemorgen!
Voel je je vandaag beter? Fijn dat het onweer niet direct boven jullie hing en dat het beperkt bleef tot een buitje. Succes met de rit vandaag