Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor zondag zal ik inderdaad de beste regen kleding uit de kast halen en proberen mn camera droog te houden haha. Ben benieuwd hoe het gaat!
linoleum schreef:Wij zijn er morgenochtend gewoon bij! Starten in de eerste groep van 9.00-9.30. En zoals nu lijkt, blijft het dan droog (klopt nog even keer extra af ondertussen).
Ik rij zelf met een Shire met volledig bruin tuig. Samen met een zwaar uit de kluiten gewassen zwartbonte tinker van 1.78 en normale bruinbonte tinker. Oftewel, denk je dat er een aardbeving is? Dan zijn wij het
hahaha. cp112 schreef:linoleum schreef:Wij zijn er morgenochtend gewoon bij! Starten in de eerste groep van 9.00-9.30. En zoals nu lijkt, blijft het dan droog (klopt nog even keer extra af ondertussen).
Ik rij zelf met een Shire met volledig bruin tuig. Samen met een zwaar uit de kluiten gewassen zwartbonte tinker van 1.78 en normale bruinbonte tinker. Oftewel, denk je dat er een aardbeving is? Dan zijn wij het
Toch fijn dat je Toush onder normaal schaarthahaha.
Farcows schreef:Het zal lastig worden alle apparatuur droog en vrij van druppels te houden. En de mooie zomerse kleuren zullen gemist gaan worden. Trek dus vooral zelf een flitsende outfit aan, want dan val je extra goed op op de foto.