Mn (bijna) jaarling staat uit logeren na een operatie en de andere 2 staan ergens anders. Ben dus alleen heen en weer aan het rijden tussen het drietal.
En als ik dan ook nog gewerkt heb

Gelukkig is het langer licht in de avond.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga je een vriendschapsverzoek sturen op endomondo.

)
Maar of daar echt veel aandacht voor gaat zijn ... Hoewel het best uitgebreid is, je moet namelijk niet alleen wandelen maar er is zoveel mogelijk qua grondwerk, vrijheidsdressuur, horse agility .. Je kan allerlei richtingen uit zonder te rijden. Is zelfs een hele facebook-groep over 

Wil dit graag kunnen en dan graag ook nog een aantal dagen achter elkaar omdat ik al jaren eens een trektocht wil doen. Hier heb je wel genoeg eet- en overnachtingsmogelijkheden, maar niet op 10 km dus we moeten toch wel wat verder kunnen...
Doen nu wel eens wandelingen rond de 12 km (en dan vaak in combinatie met de dag ervoor/erna nog iets van 8 km) maar dat verteren we allebei niet zo goed heb ik het idee
Dus ik weet niet of ik wat verkeerd doe, of ik op een andere manier moet opbouwen, of hoe ik het moet aanpakken ...