Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:38

Haha Chalinka dat moet er apart uit gezien hebben. Fijn voor het duifje!

Afbeelding
Grasjes pauze tussendoor

Afbeelding

Afbeelding
M'n Polar horloge aangezet na het instappen en gestopt met uitstappen en die kwam op 21 km met 13km/u. Hele fijne training was het :)

Fabster

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:06

Die van mij heeft een gevulde pees. Dus doe t maar even rustig aan. Rij wel met een andere pony, maar die tracknik op fietsen, dus die doet niet mee voor de challenge.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 11:25

Wat lees ik nu Jaan, je fjordenvriend op de boktmarkt.. tis dat ik geen tijd heb voor 2 rijpaardjes :(

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 12:37

Echt jammer Janneke :\

Gisterenavond even met paardlief naar het strand geweest, gewoon aan de hand even gekeuteld en wat foto's gemaakt. Het water was een beetje te koud nog om te zwemmen :)
Afbeelding
Vandaag een rondje gereden, toen we net een klein stukje van stal waren, kwamen we politie en ambulance tegen met gillende sirenes. Uurtje later werd ik gebeld door m'n vader, was hij onderuit geknald met de racefiets (voor de zo veelste keer := ) sirenes waren dus voor hem... Man is bijna 70, maar rustig aan doen is er nooit bij :Y) Het lijkt mee te vallen, wel even controle in het ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:41

ik heb een vraagje
als ik nu met endomondo werk & ik ga op fb of belen dan valt hij uit
nu ga ik zondag een grote tour doen en moet ik mijn gps hebben (ik weet namelijk niet zo goed de weg)
zou dat wel gaan met endomondo? is google maps

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:59

Je kan ook het kaartje van endomondo zelf gebruiken.

En anders dan gaat het niet lukken. Dat ligt helaas aan je telefoon zelf en niet aan de app. Ik kan namelijk alles tegelijk doen.

Vanavond ga ik zelf een rondje doen denk ik. Het is lekker weer en er is een volle bus veerust. Dus even genieten :D

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 15:26

Als je de gpx-file van je tour op de computer hebt, dan kun je hem opslaan in Endomondo en markeren als route. Daarna kun je de route volgen in de app.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:13

Hilli schreef:
Als je de gpx-file van je tour op de computer hebt, dan kun je hem opslaan in Endomondo en markeren als route. Daarna kun je de route volgen in de app.

Hoe kan je hem precies markeren als route? Ik heb hem opgeslagen, maar geen idee waar in Endomondo hij nu staat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:01

FelineNanet schreef:
Hilli schreef:

Hoe kan je hem precies markeren als route? Ik heb hem opgeslagen, maar geen idee waar in Endomondo hij nu staat :')

dat begrijp ik ook niet, heb hem als gpx op mijn laptop maar ik krijg hem niet op endomondo

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:20

Nou het stomme is... hij zegt dat hij hem heeft opgeslagen (gpx) maar daarna kan ik hem nergens vinden, ook geen workouts eraan linken. Dus als iemand dé tip voor mij heeft :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:45

FelineNanet: bij mij het zelfde probleem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 11:57

ik heb ondertussen het al gevonden, maar k vind hem op mijn app niet tussen 'mijn routes'

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:33

Even snel uit mijn hoofd:
- Add workout en upload je gpx-file
- Bij mij staat 'ie dan standaard op 'running' en 1 jan 2010
- Ga in je trainingsoverzicht naar 1 jan 2010
- Klik op het balletje/logootje van je workout
- Vlak boven het kaartje staat een menuutje
- Kies 'edit'
- Kies 'add route'
- Je kan nu via de app my routes selecteren en daar een rondje kiezen en die dan volgen.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 17:21

Aaaah daar zijn ze gebleven. Wel vaag dat ik datum ervan niet kan aanpassen :+. Het is gelukt, thanks! Ik ga de 25e dan een mooie rondje van 35 km doen in Loenen :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:26

Vandaag lekker rondje gemaakt met veel stappen. Ook voor de eerste keer onder de snelweg door bij de A50. Meneer vond het geen probleem. Grasjes zijn toch lekkerder :Y)

Afbeelding

Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:14

Gisteravond winderig ritje gemaakt.
Maar ze was braaf en frips :)
Wij zijn klaar voor onze vakantie vanaf maandag *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 21:23

Heerlijk al die ritjes!
Ik kan nu veel minder rijden omdat Kiwi nu vaak voor de huifkar moet.. georganiseerde ritten op Tiengemeten.
Voor mij nu dus maar af en toe een klein rondje. Helaas kelder ik dan dus flink in de lijst.

Iedereen vooral blijven genieten van paard en mooie weer! Voor mij zijn qua kilometers de winters gunstiger.. omgedraaide wereld :+

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:10

Van de week een zadelcheck gehad en nu zomaar de luxe van 2 goed passende zadels.

Woensdag een rondje van 15 km op het zadel dat ik in 2011 nieuw gekocht heb voor m'n ouwe gebakkie, maar nu is aangepast voor het jonkie.
En gister nog een heel kort ritje van 6,5 km op de vertrouwde wintec waar ik hem altijd al mee reed.
Besloten om mijn wedstrijd morgen nog met de wintec te rijden en dan daarna over te stappen op de Massimo. Ik moet er toch nog even aan wennen en dan is een wedstrijd niet het ideale moment om zoiets te veranderen.

Morgen dus 31 km op de planning bij de endurance wedstrijd in Laag Soeren.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:28

Helene83 schreef:
Heerlijk al die ritjes!
Ik kan nu veel minder rijden omdat Kiwi nu vaak voor de huifkar moet.. georganiseerde ritten op Tiengemeten.
Voor mij nu dus maar af en toe een klein rondje. Helaas kelder ik dan dus flink in de lijst.

Iedereen vooral blijven genieten van paard en mooie weer! Voor mij zijn qua kilometers de winters gunstiger.. omgedraaide wereld :+

Ik rij in de winter ook altijd verl meer kms. Ik ben gewoon niet zo n zomers type. Tot een graad of 20 vind ik het nog wel leuk, maar daarna niet meer. Mij te heet. Op kou kun je je nog wel kleden. Op hitte niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 23:35

ik weet zelf niet goed voor zondag
ik ging normaal de tour voor 2 juli (wedstrijd) samen met de verzorgster uitstippelen en het word tegen de 30° en het is toch een uur of anderhalf stappen (en dat 2x want we moeten heen en terug) dus wat denken jullie? ik denk best van niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 11:16

@ tinker_sally : die foto's langs het water <3 Genieten zeg, fijn dat het weer kan!

Hier even stilletjes, door omstandigheden niet meer gereden .. wilde dit weekend terug maarja, met die warmte .. Straks maar even kijken wat pony ervan vindt :+

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 14:54

Letizia wat een mooie foto! En heerlijk over het strand! Jij rijdt wel eens samen met Maya toch? Wij komen in september een keer die kant uit :D
En idd mijn kerel doet het niet al te best, met hem zal ik helaas geen challenge meer mee kunnen doen.
Als hij vrolijk rond kan blijven huppelen op pensioen dan ben ik een gelukkig mens :)

Tinker sally heerlijke foto's, mooi zo langs het water.

Chalinka, ik rijd niet met warm weer, dan rij ik of in de ochtend of niet.

Vandaag weer een kort rondje gedaan, mevrouw had er zin in. Bokpartij van te voren niet normaal meer :')
Daarna deed ze het super! Sinds kort zijn we wat meer aan het proberen om tempo te maken in de galop.
Met mijn ruin was het vol gas, met mevrouw is dat al 3x fout gegaan dus was het vort de rem er op :Y)
Nu steeds ietsje harder en het gaat goed :j

Ben ik trouwens de enige sukkel die na iedere rit een samenvatting erbij plaatst op endomondo :o :o

Afbeelding

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=OtAs79ghTAU
nog een heel hobbelig filmpje van vandaag :D

Ik vond dat ik enorm slecht ging in de challenge. Ik sta pas op 384km en mijn doel was toch wel 550km.
Vorig jaar heb ik met de bokkers challenge 432km gereden.
Was dus een beetje teleurgesteld omdat de challenge al bijna afgelopen is en ik nog maar zo weinig gereden heb. Echter realiseerde ik me dus vandaag dat ik deze challenge met 1 pony gereden heb en ik tot vorig jaar mei ongeveer nog 2 pony's had voor de challenge.
Met andere woorden eigenlijk heeft mijn merrie dat best knap gedaan :j Zeker als je bedenkt dat ik haar in 2013 eigenlijk in wilde laten slapen :o

Ok ok.. langs vele van jullie is het een peulenschil wat we rijden, he letizia met je 1200km _/-\o_
Maargoed ik ben trots :)
Volgens mij heeft ze nog nooit zoveel gelopen als dit jaar.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 15:31

En dan sta ik nog "maar" 10e :')
Met mijn oude merrie heb ik ook veel blessure ellende gekend, je leert dan de kleine dingen (prestaties) des te meer te waarderen :)

Ik rij idd af en toen met Maya, maar ik heb sinds kort m'n eigen vervoer, dus hopelijk wat vaker, er zit immers een stuk water tussen ons :P Leuk dat je 'n keer deze kant op komt, misschien kan ik aansluiten als jullie gaan rijden :D

Van de week is de trailersticker binnen gekomen, dus het verwende nest gaat met haar eigen hoofd op de trailer op pad 8-)
Afbeelding

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 19:34

Tyrcanol wist niet eens dat dat kon zo'n omschrijving.

Mooie sticker Letizia. Super sjiek dat je eigen paardje zo verwerkt is in de sticker.

Ik sta op plaats 76 :+ met 321,31 km.
Maar ben al blij dat we weer op pad kunnen na alles. Eerst zat ze met haar si-gewricht, dat ze er een aantal maanden uit lag.
En toen laatst dat op hol slaan.

Komende 3 weken komen er nog kilometers bij als het niet te warm blijft dan zitten we in Venhorst bij vakantiehuis Peelhoven *\o/*
En hoop dan bijna iedere avond het bos te zien met Mutsje *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 21:33

We hebben uiteindelijk de tour van morgen vandaag gedaan
Was heerlijk en in de helft gepauzeerd
Ook nieiwe dingen gezien (tractors een tunnel die we door moesten) maar 2 voorbeeldige paarden
En Endomondo en Google maps gingen prima samen :D