Niet echt.. Kan twee dingen betekenen: Te weinig alcohol, of ik moet nog wennen
Lang wakker gelegen, maar schijnbaar uiteindelijk toch in een soort slaap gevallen. Nu net wakker, was bang dat het half vijf ofzo zou zijn, maar dus al half negen. Dat is mooi, dan kan ik Gerard mooi wakker maken.. Zou er haast de livestream voor aanzetten haha..
Leuk verslag! Jammer dat je niet zo lekker hebt geslapen, maar gelukkig was het niet koud inderdaad (kan ik beamen, want ik lig dit vanuit een tentje in Drenthe te typen en de vorige nacht was veeel kouder).
We staan klaar voor vertrek.. Gerard gooit zo de streaming wel aan denk ik..
Anoniem
Geplaatst: 22-05-16 10:53
Jeej, live mee kunnen kijken (gisteren wilde dat niet om 1 of andere gekke reden, kon ik alleen de filmpjes zien die al opgenomen waren). Wel zonder geluid, dus geen idee of ik wat belangrijks gemist heb maar gewoon kijken is ook al zo leuk
Ik heb gezwaaid, maar zagen jullie niet denk ik. We waren al te laat, dus manlief wilde niet stoppen. Haha. Maar leuk om jullie in gezien te hebben. Fijne vakantie verder.
Stef_Alinde
Geplaatst: 22-05-16 12:28
Heb gister avond nog voor ik ging slapen de livestream terug gekeken haha. En natuurlijk ook het verslag gelezen. Heerlijk om zo met jullie op vakantie te gaan!
En over de dingen die jullie vergeten zijn, wij vergeten ook altijd wel iets. Mijn moeder en ik organiseren ladies nights en gaan ook veel markten af en elke keer weer is er wel iets wat we vergeten haha.