Maarre, even voor de beeldvorming: heb je een gewoon, goed passend zadel voor hem?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
. Niet relaxt in ieder geval. 

Zal je tegen die tijd een berichtje sturen en kijken hoe en wat mijn wandeling gaat!! 
Ik heb daar inderdaad al een slaapplek, maar zou het in het achterhoofd houden!
.
. Denk dat ik mijn tent gewoon niet meeneem
. Mocht ik hem wel nodig zijn... overal is een oplossing voor en houd je hersens aan het werk! Haha.
myxlea schreef:@Sily_woman, dank je voor je aanbodZal je tegen die tijd een berichtje sturen en kijken hoe en wat mijn wandeling gaat!!
En Jami ook bedankt voor het aanbodIk heb daar inderdaad al een slaapplek, maar zou het in het achterhoofd houden!
@Raamzicht, ik heb hem gezien inderdaad en die is ook super zeg! Helaas ook wel flink prijzig.. met de twijfel of dat wel gaat lukken. Wie weet een optie voor latere trektochten.
Ik ga mijn slaapplekken niet allemaal van te voren regelen, ik denk dat ik tot en met volgende week dinsdag vast heb staan.. en daarna is er ruimte voor alles wat er maar op mijn pad komt. Denk dat ik mijn tent gewoon niet meeneem
. Mocht ik hem wel nodig zijn... overal is een oplossing voor en houd je hersens aan het werk! Haha.
.
. Moet helemaal goedkomen dus!