Echt leuk om je te volgen, je schrijft ook heel gemoedelijk. Misschien inderdaad een badkameropwarmer, elektrisch deken of een ouderwetse kruik (past in het geheel ).
Bedankt voor het compliment Furrow.. Vind het erg leuk dat mensen zo met ons mee kunnen reizen, al kan ik je nu verzekeren dat je blij moet zijn dat je lekker thuis zit De huifkar is zo niet afgesloten, dat een verwarming van de ruimte totaal geen zin heeft.. We zullen onszelf warm moeten zien te houden vannacht (sex of Whiskey denk ik dan meteen.. zegt Gerard soep hahaha wat is dat voor een man..)
Een paar foto`s van vandaag:
Net onderweg.. Had ik al gezegd dat het regende?
De hondjes moesten het vandaag doen met kijken, het was te slecht om ze te laten meelopen..
Zo koud was het
Stroompjes in het bos... Toen was het iets minder aan het regenen en mochten ze even naast de kar.. Ze waren namelijk steeds aan het piepen.. maar dat klopte dus wel want Garuda moest poepen sorry meid..
En wat waren we blij toen we na 2 uur rijden dit bordje zagen
Abby die zich verveelde en Gerard ging vervelen..
En ze kreeg haar zin..
Hiervan werd Garuda wakker, en was ik de banketstaaf..
Oja, op de laatste foto zie je een rol wc papier op tafel staan.. Abby heeft namelijk ontdekt dat ze net onder de tafel door kan, en dan lekker kan gaan schuren met haar rug tegen de tafel.. En die is niet zo stevig, aangezien hij ook moet zakken om te dienen als bedbodem.. Met als gevolg dat Gerard zijn whiskey, en mijn whiskey-cola (en voor de kenners, het is nog een single malt ook... sorry maar heb het echt koud ) over tafel gingen.. muts..
We hebben trouwens onderweg de voordelen van dit weer bedacht: - Gerard heeft geen last van zijn hooikoorts - Het sneeuwt tenminste niet - We hoefden de paarden niet te borstelen voor het optuigen - En ze zweten niet, dus hoeven ook niet afgespoten te worden - Het was lekker rustig in het bos - Omdat het koud is verbranden we meer, dus kunnen we meer snoepen.. en nog meer, maar hebben het helaas niet opgeschreven.. maar we hadden er wel lol om in ieder geval..
Ik zou voor de whiskey en de seks gaan. Als je het daarna nog koud hebt
nine1987
Geplaatst: 28-05-14 20:31
Echt een leuk verslag.. Ik lees mee..
Chouchou
Geplaatst: 28-05-14 20:38
Ik lees al een tijdje mee, maar wilde nu toch even reageren dat ik je echt heel leuk vind schrijven! Komt vast ook doordat jullie gewoon leuke mensen zijn, daar komen de leuke "soep of sex om je warm te houden"-uitspraken vandaan natuurlijk
Brrrrrrrr . Maar goed dat je de voordelen ook ziet .
Weet nog dat je met de wagen aan de klus ging, is wel mooi geworden hoor!
WendyLotte
Geplaatst: 28-05-14 21:23
Heb het weer gelezen met een lach op mijn gezicht. Beetje medelijden met jullie i.v.m. de kou maar je schrijft erg leuk. Heb net je verslag van vandaag voor zitten lezen aan mijn dochter (paarden dame in hart en nieren / in mooi en slecht weer !!)...
Hahaha ik mag niet meer drinken van Gerard.. We gingen net samen naar de wc, en hij vroeg "wil je de honden zo laten liggen?", doelende op het feit dat ze los lagen, en we ze meestal even aan de riem leggen dan.. Ik begin heel hard te lachen en zeg "wou je ze op een andere manier neer gaan leggen dan? hahahaha
Word ik wakker vanochtend denk ik aan jullie met de gedachte: "hopelijk hebben ze goed geslapen en hebben ze vandaag beter weer en meer geluk". Hoe is het mogelijk hé, mijn eerste gedachte vandaag voor jullie. Dat komt omdat het een leuk humoristisch topic is en jullie met tegenslag een beetje hetzelfde omgaan zoals wij hier, met veel humor dus, ook al is het dan niet echt leuk. Fijne dag ..
Haha nou dat is inderdaad leuk! En ik kan je geruststellen, goed geslapen hier.. Vannacht 1x wakker geschrokken, maar dat was omdat Abby van de kist af viel Domme hond.. Was wel meteen wakker
Liggen nu nog op bed, en...... buiten is het is droog!!! Zowaar lekker uitgeslapen vandaag dus, zou toch niet met de Whiskey te maken hebben?
Nou, zal nu eens onze snurkgoeroe Gerard wakker maken gnagnagna