Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NienkeV1994 schreef:melody7 schreef:Oja, zal ik me ook nog even voorstellen?
Ik ben Lysanne, 15 jaar en ik rij mijn verzorgpaard nu zo'n 3 jaar en verzorg haar 6 (bijna 7) jaareen new forest merrie van 9 jaar; Melody. Ik rij 3-6 keer per week en ik rij op de zandpaden in moergestel (naast de snelweg, een natuurgebied) en in de oisterwijkse bossen
Hè dat is dichtbij!
Duke schreef:Hilli schreef:Ik rij m'n kilometers voor mezelf en heb verder niet zo'n belang bij een goed doel, maar het zou voor mij ook niet direct een reden zijn om af te haken.
Hier idem dito. Vind het leuk om te helpen naar een bepaald aantal kilometers, maar verder maakt het mij niet uit.
melody7 schreef:NienkeV1994, Wat leuk! Mijn nieuwe staat er ook pal naast, ga er zondag mee het bos inMaar ik denk dat jij precies aan de andere kant zit? Ik rij zegmaar in de buurt van venkraai, als je dat kent
Maar ik kom weleens groepen van 't Halster tegen dus heel groot zal het bos ook wel weer niet zijn?
NienkeV1994 schreef:melody7 schreef:NienkeV1994, Wat leuk! Mijn nieuwe staat er ook pal naast, ga er zondag mee het bos inMaar ik denk dat jij precies aan de andere kant zit? Ik rij zegmaar in de buurt van venkraai, als je dat kent
Maar ik kom weleens groepen van 't Halster tegen dus heel groot zal het bos ook wel weer niet zijn?
Nee hoor, Venkraai is voor mij ook dichtbij
melody7 schreef:NienkeV1994 schreef:Nee hoor, Venkraai is voor mij ook dichtbij
Oh wat leuk! Misschien kunnen we als je vzpaard mee naar buiten mag een keer samen gaan? Altijd wel zo leuk![]()
Een gezamenlijke buitenrit lijkt mij ook erg leuk, maar ik heb geen vervoer
NienkeV1994 schreef:melody7"
[quote="NienkeV1994 schreef:Nee hoor, Venkraai is voor mij ook dichtbij
Oh wat leuk! Misschien kunnen we als je vzpaard mee naar buiten mag een keer samen gaan? Altijd wel zo leuk![]()
Een gezamenlijke buitenrit lijkt mij ook erg leuk, maar ik heb geen vervoer