Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Liz89_ schreef:Hahaha, ik zeg toch dat ik niet weet hoe ik het uit moet leggen..Je wordt minder in een houding ‘gedwongen’ doordat je geen kniewrongen hebt. Zoiets
Maar is gewoon een kwestie van uitproberen voor jullie
Jaa, ik hoop ook echt op mooi weer zeg! Maar ook weer niet te warm… Dat we nog wel normaal een lange broek aan kunnen met rijden. Ennn.. hopelijk niet te veel last van dazen en andere enge steekbeesten :-/ Ik heb donderdag nog paard gereden en paardlief en ik werden behoorlijk gepest.
*proest* Ik dus ook totaal niet![]()
Heb uberhaupt nog nooit gedanst, haha, en totaal geen ritmegevoelHet is gewoon niks voor mij, maar ja, als je met zo’n groep bent is het natuurlijk wel lachen
animalwoman schreef:Net weer bekeken word circa 28 graden hele week tijdens kamp
Zin! Hopelijk blijft het weer lekker. De zon hoeft van mij niet knoeihard te schijnen, als het maar droog blijft! 
. Rij ik ook erg veel mee in het bos. De andere Binck train ik voor mensen. Is geen lieverdje maar erg leuk. Over het Fjordenpaard/el ranco, kom al 9 jaar daar. Eerst 4 jaar kinderkamp(totaal 5 weken). Daarna aardig wat wezen huren en nou voor het eerst op westernweek Ik ga dus met Suuskipje en dr vriend. Lievelingpaardje daar is Maxima
. 

Maar ik heb er superveel zin in! 
Dat wordt met slingers om rijden! haha.