nou succes Ik hoor donderdag of ik een baan heb of niet (sollicitatie gesprek), ga dan rond de 30 uur werken ofzo? En dan kan ik meteen ook alle rijlessen inplannen (wil 2 uur per week minimaal dan moet ik het wel rond mei halen? )
Ik heb een mailtje had dat ik ergens naar toe zou mogen gaan voor een paar maanden, mijn verblijf moet ik dus niet betalen maar zou mijn eten wel zelf moeten betalen (enkele dagen in de week krijg ik wel eten van daar) Moet ik het doen?
Als ze het daar niet erg vinden dat je weinig ervaring hebt.. en het verder leuk klinkt. Er zijn ook nog andere plekken waar het eten wel vergoed word. De keuze moet je toch zelf maken. Succes
Nee ze vinden dat blijkbaar niet erg ik zou de paarden moeten verzorgen en ze zouden mij korte opleiding geven om assistent trainster te worden Denk dat ik het ga doen heb er toch al veel positieve reacties over gelezen
Welke ranch? Is het dressuur of western? Leuk als je ook met wat minder ervaring een plek hebt gevonden. Wanneer wil je gaan?
Voor ons worden de ticketprijzen gelukkig weer gunstiger. Wil nu lekker ren dagje eerder gaan, Haha (: We zien het over 2 a 3 weken wel als we gaan boeken!!