Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mltex schreef:mltex schreef:Nog nooit gelukkig. In de bak daarentegen...... *schraapt keel*
Moet mijn woorden intrekken, gister....in bos (dus in lekker bladerlaag zacht gevallen).
Zeg maar: aanvaring met ree gehad

), daarna krabbelde mijn paard al snel overeind en ging er vandoor. Ik had nogal pijn in m'n benen en kon amper overeind komen, toen sloeg de paniek wel even toe. Ik zag haar al helemaal de weg oversteken, over de brug gaan etc etc... Gelukkig waren er in dat gebied mensen aan het schaatsen, die zagen het gebeuren en kwamen helpen. 1 man deed z'n schaatsen uit en ging op z'n sokken achter mijn paard aan _O_ En hij had haar nog te pakken gekregen ook! Ben die man nog steeds dankbaar!
Arme beessie probeerde uit alle macht eruit te komen, uiteindelijk is het ons gelukt door haar met touwen achter haar billen naar voren te trekken.
Ik was zonder zadel aan het rijden, zat nietsvermoedend in een handgalopje. Paard verdwijnt ineens onder me, struikelde en kwam op haar knieeen terecht, ik maakte een koprol, kwam op m'n rug terecht en paardlief stond heel lief boven me naar mij te kijken
Ik had het benauwd van de klap en het lachen tegelijk hahaha. 

me hele been was blauw, maar toen waren we nog net klaar want het was half 6 dus veel mensen waren op de fiets naar huis. die knol rent dus over het fietspad het veld ernaast op en begint te vreten gelukkig laten wij het halster er altijd onder zitten. maar meneer had het hoofdstel om zijn nek hangen en want lekker aan het eten, en iedere keer als wij hem wouden pakke rende hij weg, toen kwam er iemand met een appel aanzetten dus wij rustig met die appel naar hem toe en toen hij er in wou happen pakte we hem snel en gaven de appel aan een ander paard
nou echt, ik heb nooit meer op die knol willen buiten rijden... dus wij moesten weer door het hele dorp terug naar de manege lopen met een paard met een kapot hoofdstel.. stombeest...

ik wou hem nog vasthouden maar toen dacht ik ja zo land die op me, het was een tinker maar mennn wat ging die hoog!!
Zijn ze als een gek gaan rennen over het fietspad gewoon
Nouja dat rennen was dan niet het ergste maar ik had weer zo een leuke pony die er geweldige sprongen bij ging maken. Ben ik er dus voor gevallen en is dat beest zo over me heen gerend. Ben nog 3 meter meegeslingerd over het asfalt. Gevolg: brandwond en 2 gaatjes in me arm. Gelukkig niet tot op het bot maar vlees was gewoon te zien. Was denk ik wel het engste wat ik ooit heb meegemaakt. Ben als de dood voor hegtingen dus eerste wat ik vroeg: moet dit gehecht worden?. Van de week had ik ook weer een eigenwijze pony mee. Het was nog vroeg dus we kwamen het pad uit waar we normaal richting huis gaan. Dit keer niet, pony was het er niet mee eens en begint terug naar huis te rennen
(wel een keer degene met wie ik samenreed, paardje schrok en sprong opzij en ze was er niet helemaal op voorbereid
) maar scheelde niet zo heel veel, of ik had er ook een keer naast gelegen, paardlief had andere plannen dan ik en wilde liever nog even doorrennen tot thuis... -.- (maakte daarbij een paar scherpe bochten...) maar ben blijven zitten