Marian0557 schreef:Inderdaad staan de paarden in de stand, wat er helemaal niet fijn uitziet, want het is er inderdaad ook heel erg donker.
Klein, en de agresiefste staan aan een ketting. Zoals Basje waar me dochter toen opreed.
Moet eerst het hoofdstel om, en daarna kon ze poetsen.
Basje werd ook gereden met pessoa bit met 3 ringen op het onderste ringetje, me dochter snapte dat toen nog nooit natuurlijk.
De pony's staan tegenwoordig niet meer in stands! Ze hebben nu allemaal een eigen ruime box! Hier waren ze ook al jaar of twee mee bezig even uit mijn hoofd.
En ik dacht dat iemand een keer zei dat Basje vroeger niet zo fijn is behandeld, maar sins hij een stal heeft is het echt een lieve teddy beer hoor! Soms is het nog wel een beetje uitkijken maar met een beetje geduld zijn komt het helemaal goed.
En de pessoa word wel eens op de derde gedaan bij Basje omdat hij verschrikkelijk kan gaan hangen en sterk zijn en soms geeft hij dan hele fanatieke bokken. Toen ik een jaar of 8 was, lag ik er onder na een mooie serie bokken. Owja, ik ben zelf trouwens geen voorstander van scherpe bitten hoor