Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Haar teruggenomen en er opnieuw naar toe gereden en toen was er niks meer aan de hand. Maarja zij had net als ik nog nooit wilde zwijnen in het echt gezien!

Zwijnen wel eens gezien op zo'n 20 meter afstand maar was hij niet bang voor, ree vind hij ook niet eng. Ik ging eens een keer rond schemertijd zonder zadel en met halstertje het bos in. Toen kwamen we op ong 20 meter 2 herten tegen met best grote geweien. Mijn paard keek echt zijn ogen uit, hij bleef met grote ogen staan kijken maar had ook wel het gevoel dat hij ieder moment weg kon rennen
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan, was een heel gaaf moment om zo die herten te zien!
voelde me een echte cowboy
Mijn paard is een enorme schijterd en heeft bang van shets, schapen, geiten, ezels,... Maar herten wil hij achteraan gaan

)
la_rebelle schreef:paarden en zwijnen staan erom bekend niet samen te gaan, )
bruja schreef:stel je voor dat ze achter je aan komen!
dynamiek schreef:simodi schreef:Ieieiei, lijkt me echt eng, want die beesten zijn best groot! Je moet ze ook niet tegen komen als ze jongen hebben denk ik!![]()
Op een zwijn zit ik niet echt te wachten, maar ik denk ook niet dat ik die in de buurt van stal tegenkom (toch?).
Is dynamiek bang voor herten of ben je die nog niet tegengekomen?
Ik denk niet dat je zwijnen in Nijkerk tegen komt op de zandpaden, ik heb daar heel vaak buiten gereden en ben ze nog nooit tegen gekomen.
Herten die kom ik elke rit wel tegen in het bos, maar nee de paarden zijn daar niet bang voor eerder andersom! Wild spotten is zo leuk