Adrian schreef:@Yarrah
Hoi,
Nee, ik had die ervaring niet, integendeel, mijn paard ging steeds harder lopen. Onze tochten kan je ook niet vergelijken. Wij liepen met volle bepakking en maakten 30 km per dag met zo'n 5 km per uur. Ik liep er ook veel naast en hadden maanden getraind. Ik weet wel wat je bedoeld, omdat ik ook al vele tochten heb gemaakt, zoals jij die maakte en nog gaat maken. Vooral ongetrainde paarden, die normaal een uurtje of een paar uurtjes per dag worden bereden, krijgen na een paar dagen last van hun rug en verzuring van de spieren, waardoor ze niet graag meer lopen. Probeer het langzaam op te bouwen en wissel lopen af met rijden. Las regelmatig graaspauzes in.
Het schriklint, waarachter Waldo liep, was verzorgd door de campinghouder. Stond geen stroom op, maar dat besefte hij niet. Hij bleef er keurig achter.
Veel plezier met je voorbereiding en nog veel meer met je tocht rijden !! Gr. A3
@Manie
Maak je droom waar !! Ik heb een lijst van vele overnachtings adressen(met paard) langs de route. Mocht je ooit willen gaan, mail me maar. Hg. A3.
Bedankt voor je aanbod!
Mocht het er tzt van komen, dan weet ik je te vinden 
Ik heb me gisteravond al prima vermaakt door op je site te lezen.
Erg leuk