Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0Whisper0 schreef:Toevallig heb ik hem net verlengt. Ik heb hem 10 jaar geleden gehaald ( toen ik 9 jaar was hihi) En heb hem echt nog nooit nodig gehad. Maargoed ik blijf hem wel steeds verlengen. Maar die foto die erop staatdie mag best wel vervangen worden. Ik lijk er niet eens meer op hihi
angelaatjuh schreef:Als je je ruiterbewijs hebt gehaald ben je toch ook lid van de fnrs? maar je kon dat toch ook afzeggen als je niet lid was van zo'n manege? zou iemand mij daarmee kunnen helpen
Judje schreef:Je bent idd verzekerd op de weg met je WA, maar alleen wanneer jij zelf aangeeft een paard te hebben. Het ruiterbewijs keert alleen geld uit wanneer jouw WA verzekering dat niet doet.
Silly1972 schreef:angelaatjuh schreef:Als je je ruiterbewijs hebt gehaald ben je toch ook lid van de fnrs? maar je kon dat toch ook afzeggen als je niet lid was van zo'n manege? zou iemand mij daarmee kunnen helpen
leden van de FNRS krijgen korting op het ruiterbewijs, maar je bent niet verplicht lid te worden of te blijven.
Jeevan schreef:Ja precies, ik hoorde overigens van een vriendin van me dat je met je paard volgens de theorie altijd op een rijbaan moet rijden.... Tja, ik zie het al voor me met mijn vorige paard, er hoeft maar een keer een bus/tractor of vrachtwagen langs te rijden en je hebt een steigerend paard. Terwijl ze heel rustig in het verkeer is als je gewoon op het fietspad rijd....
Jeevan schreef:Hebben de mensen die het ruiterbewijs in elkaar zette uberhaupt verstand van veiligheid? Niet ieder paard loopt zijn rondje als je er een kwartje in stopt