Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nibbit schreef:De woody ranch? Is ook veluwe dacht ik
echt mooie route`s je kan er in een tent blokhut trekkershut of pipowagen slapen
Mocca schreef:Ik ben afgelopen weekend met paard naar Renesse geweest, en het was geweldig.
Paard stond daar op de wei met een kudde (hij werd niet geaccepteerd, maar dat hangt natuurlijk ook van het paard af), en je mag gebruik maken van alle faciliteiten van de manege. Ik ben zelf niet eens met hem op de manege geweest omdat we kwamen voor het strand, maar ze hebben 2 binnenbakken, buitenbak etc. De wei waar je paard in komt is écht enorm, met veel gras, dus daar vermaakt hij zich wel. Je zit er ook zo op het strand, ook bij een groot deel waar je in de zomer ook overdag mag rijden. Door de duinen kan je ook rijden, er zijn overal ruiterpaden.
Verder vond ik de prijs echt niet duur, ik betaalde voor een lang weekend (donderdagochtend t/m zondagavond) inclusief annuleringsverzekering, weidegang, faciliteiten etc. 25 euro! Daar kan je dus eigenlijk niks van zeggen.Als je wilt kan je paard ook op stal, de kosten zijn dan iets hoger.
http://www.manegegrol.nl
Foto's, zie onderschrift.
mijn pony ging snachts in een ruime mooie stal en overdag inderdaad in een enorme wei! ik vond het helemaal top dus