Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IndianLady schreef:ty-rips? Of hoe je het dan ook schrijft?
Das ook makkelijk, je bedreigt iemand met je mes en bind zn handen en benen vast met Ty-rips
die komt nooit meer los
Citaat:Precies hetzelfde hier!!![]()
Ik heb een telefoon en mes bij me, domweg omdat ik altijd een telefoon en mes bij me heb, heeft niks met paarden te maken.
Waarom zou je zo'n berg zooi meezeulen? Wat verwaxht je allemaal tegen te komen? Of is het vertrouwen in het paard zo ver gedaald dat alles mogelijk geacht moet worden?

Elmira schreef:Ik zit mij meer hier af te vragen hóe je het mee neemt ipv wat haha
Hoevenkrabber, prikt toch enorm als je dat in je zakken doet? En Halstertouw ed waar heb je dat?
Miss_Malfoy schreef:Elmira schreef:Ik zit mij meer hier af te vragen hóe je het mee neemt ipv wat haha
Hoevenkrabber, prikt toch enorm als je dat in je zakken doet? En Halstertouw ed waar heb je dat?
Je doet het halstertouw om je paard z'n nek, euh en hoevenkrabber en alle zooi hang je daar aan zodat het een mooie ketting word?![]()
Halster kan natuurlijk gewoon over het hoofdstel.

Elmira schreef:Ik zit mij meer hier af te vragen hóe je het mee neemt ipv wat haha
)
en wat te eten en drinken en natuurlijk iets lekkers voor het paard
Waratje schreef:Waarom zou je in vredesnaam water mee gaan slepen?? Dat is overal gewoon te krijgen, hoor.
Als je een grotere rit maakt kun je eens overwegen om gezellig ergens te pauzeren, zelf een lekkere kop thee te nemen en een emmertje voor je paard te vragen.
Ik vraag me eerlijk af of degenen die hier allemaal van die lijsten met spullen neerzetten zelfs wel eens buitenrijden.......
Bij mij gaat over het algemeen mijn mobiel en mijn portemonee mee en de rest is voor een gewone buitenrit (tot ongeveer 3 uur) overdreven.
AnjaKos schreef:Telefoon heb ik ik mijn broekzak, NOOIT in de tassen stoppen!!! Stel je valt van je paard en hebt hulp nodig....tja...dan is je paard er dus met je telefoon vandoor