Ik ben al vaker met andere paarden op het strand geweest, dus dat ken ik wel. Alleen mijn paard kent het strand nog niet echt!
Ik ben vorige week met een vriendin de duinen in geweest, en ging ook even het strand op. Ik liep er wel naast, omdat je nu niet meer het strand op mag overdag
Ging allemaal prima, ik liep ook even naar het water, dat vond ze wel een beetje eng omdat er golven waren! Ze ging ook nie alleen het water in bij een meertje, maar achter 2 shetlanders aan!
De volgende keer moet ik savonds het strand op als ik wil rijden! Ga denk ik weer met dezelfde vriendin, aangezien haar paard lekker rustig is en van mensen kijken houd
Eerst stappen en draven lijkt me een goed idee!Ik ga zowizo niet de 1e keer met paarden die niet te houden zijn en meteen voluit willen.. want dan denkt ze dat ze dat altijd mag! De 2 paarden die in dezelfde stal staan zijn heel druk.. dus daar wacht ik nog wel even mee.
Die tip van de wind vind ik ook wel een goeide!!
Nou ik zou het laten horen als ik het strand ben op gegaan.. maar waarschijnlijk is dat niet binnenkort..