.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ruiterbewijs verplicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 17:43

Jaaaa, Kawa, die vraag stoorde mij ook enorm!!! (ik heb net weer andere examenvragen gezien dan die van een paar jaar terug) En zo krijgen leken die dat examen even gaan doen meteen verkeerde voederadviezen!!! Tenenkrommend gewoon...
Sodeju, ik moet er niet aan denken als ik die van mij dat per dag zou geven, hij verandert dan in een tijdbom die elk moment af kan gaan!!!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 08:05

suleilitha schreef:
Jaaaa, Kawa, die vraag stoorde mij ook enorm!!! (ik heb net weer andere examenvragen gezien dan die van een paar jaar terug) En zo krijgen leken die dat examen even gaan doen meteen verkeerde voederadviezen!!! Tenenkrommend gewoon...
Sodeju, ik moet er niet aan denken als ik die van mij dat per dag zou geven, hij verandert dan in een tijdbom die elk moment af kan gaan!!!

Dat je paard ontploft is nog tot daar aan toe, als ik mijn Welsh dat zou voeren, kan ik 'm waarschijnlijk spier- en hoefbevangen afvoeren naar het slachthuis!
Het enige wat ik merk van het ruiterbewijs is dat na een aanvankelijk enthausiasme van een handvol groot grondbezitters, er nu alleen nog een afname van het aantal gebieden is die het verplicht stellen.

Mariekee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 20:35

het gaat om je ervaring. niet omdat papiertje. en je wordt nooit gecontroleert.