Paardrijvakantie voor studenten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pivanti

Re: Paardrijvakantie voor studenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 17:39

dieuwke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:09

Hallo,

Euh.. ik wil niet aan sluikreclame doen, maar...misschien is dit wat voor je. Wij hebben een vakantieboerderij in zuidwest Polen. In samenwerking met verschillende collega's willen we ruiterweken organiseren . Je hebt dan de kans om in verschillend terrein en met verschillende rassen te rijden. We hebben nu één keer een proefgroep gehad van onze dochter en haar vrienden. Het was ontzettend leuk, echt een succes. Omdat we nog in ontwikkeling zijn , is de prijs zeer bescheiden. Kijk maar eens op onze site www.purepoland.eu

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 17:10

dieuwke2 schreef:
Hallo,

Euh.. ik wil niet aan sluikreclame doen, maar...misschien is dit wat voor je. Wij hebben een vakantieboerderij in zuidwest Polen. In samenwerking met verschillende collega's willen we ruiterweken organiseren . Je hebt dan de kans om in verschillend terrein en met verschillende rassen te rijden. We hebben nu één keer een proefgroep gehad van onze dochter en haar vrienden. Het was ontzettend leuk, echt een succes. Omdat we nog in ontwikkeling zijn , is de prijs zeer bescheiden. Kijk maar eens op onze site http://www.purepoland.eu

leuk idee!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 22:38

Dieuwke, ziet er mooi uit! Is het 250 euro voor 8 dagen (5 tochten), incl. overnachting? En hoe zit het met eten?
Ik lees ook dat het vervoer vanuit nederland eventueel geregeld kan worden... hoe zit dit/kosten?
Wat voor paardjes hebben jullie, en op wat voor manier rijden jullie?

karolienvc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 21:30

das wel fijn ik woon in België dus al niet ver rijden. Ben naar zee 4d geweest.
maar daar kan je niet zomaar altyd het strand op laat staan de zee in.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 10:22

Ik wil dit wel even volgen. Ik ben ook student en zat met een vriendin ook te kijken naar ruitervakanties. Polen klinkt ook wel heel leuk! Al zou vervoer wel een probleem worden voor ons denk ik.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 12:08

Ik ga het ook maar even volgen. Ik ben ook student (in leiden) en het lijkt mij ook leuk om een ruitervakantie te doen.

Polen ziet er inderdaad mooi uit... En is niet zo duur ook.... Maar of ik al naar Polen durf te rijden nu ik net mijn rijbewijs heb... Is wel een goede oefening Knipoog.

kwintaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:43

Ik ben ook student. Dit klinkt inderdaad goed!

volpension... dus het is 8 dagen inc. slapen, eten & rijden voor 250 euro? Is het in deze zomervakantie ook mogelijk? Als we met een paar mensen samen zouden rijden, valt het vervoer erheen ook wel mee Lachen.

Ik blijf het topic even volgen

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:32

Nog een studente die dit topic even blijft volgen..

Ik zou het liefste met mijn eigen paardje gaan.. en dan in België of Nederland.. Spreek naast nederlands ook vloeiend engels en frans, dus ook wallonië is voor mij geen probleem..

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:24

Ach ik spreek geen frans, maar dat zou me er niet van weerhouden om die kant op te gaan hoor, als ik maar weet dat er ook wat mensen zijn die ik wel kan volgen Knipoog .

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:25

Ach ja ik kan ook geen frans hoor, en mn engels is ook heel erg bagger en mn duits ook niet echt super dus tjaa... Knipoog Komt vast goed als andere mensen dit wel vloeiend spreken haha

kwintaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:31

tja...mijn frans is hopeloos, mijn duits daar begin ik niet eens over en mijn engels is redelijk, maar ook niet fantastisch. ik ben niet zo'n talenwonder Boos!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:05

Mijn frans is heeeel slecht, duits versta ik en als je nederlands terug praat verstaan duisters het ook Knipoog. Mijn engels is wel erg goed....

sofire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 00:01

Aaah kijk ik zie plannen komen! Ik heb ondertussen contact gehad met trailfinders, maar helaas hadden ze geen plaats meer in de cursus die ik graag zou willen doen. Dus tot nu toe heb ik ook niks. Ik spreek wel aardig frans (cursus gedaan afgelopen jaar naast m'n studie) en duits kan ik ook wel een beetje, en engels gemiddeld. Polen klinkt inderdaad wel gezellig!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:24

Ruitervakantie in de ongerepte natuur €250,-
8 Dagen, Op basis van volpension, met 5 tochten .
In tochten van 4 tot 6 uur zal je echte ruimte en vrijheid te paard ervaren.
Geschikt voor de gevorderde ruiter. Voor de beginnende ruiter zijn er lessen in de bak of kleinere tochten mogelijk.

(http://www.purepoland.eu/11.html)

Wat gaaf! Dit wil ik best doen Lachen
Ik heb een auto, dus benzine kosten kunnen we delen (reken op ongeveer 250 euro voor retour NL-Polen).

Wie heeft er ook zin? Knipoog

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 22:21

Het adres in de ardennen dat ik een aantal posts terug gaf zijn gewoon nederlanders. Erg aardig en ze rijden bitloos Knipoog Hun paarden dan he? hihi

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 10:03

Sorry dat ik dit topic omhooghaal. Maar ik ben ook een student die wel interesse heeft in een weekend/week weg op een paardrijvakantie. Alleen dit topic is een beetje stilgevallen... Of zijn jullie al weg? Tong uitsteken

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 10:15

Kijk een op www.mnky.de

Wij hebben een vakantieboerderij in Duitsland en hebben ook ruitervakanties.
Maar je kunt ook de vakantiewoning huren met meerdere en dan ook elke dag rijden als je wilt.
Met de ruitervakanties is het zo hoe meer personen in een groep Max 4 p.
Hoe goedkoper de prijs.
Als je interrese hebt stuur dan een mailtje dat je ook op bokt zit en dan krijg je korting Haha!

Je kunt hier mooi rijden en ook ergens anders onderweg overnachten.