Ponykamp begeleiden?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_spekkie_x

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 08:50

Bij manege van Loon, de Boschhoeve en manege Klein Oever krijg je in ieder geval wel een bijdrage. (Althans, twee jaar geleden toen ik er naar vroeg dus wel). Dat varieerde van 70-120 euro voor een week Lachen

tezza56
Berichten: 198
Geregistreerd: 20-01-08
Woonplaats: Amersfoort.

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 11:21

Zijn héél veel ponykampen die een extra helpende hand kunnen gebruiken , ik zou als ik jou was ergens gaan waar jij je thuisvoelt .
sucses;)

Ilsje_007
Berichten: 583
Geregistreerd: 13-02-08

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 01:28

Ik werk in de zomer bij Vinea o.a. op ponykampen, maar ook andere kampen.
Ik kan Vinea echt aanraden, elke zomer heb ik weer een toptijd, behalve dat je op die ponykampen bezig bent met de kids en de paarden leer je weer allemaal andere jongeren en studenten kennen. Het is ´s avond altijd nog lang gezellig als de kindjes slapen. Haha! Knipoog
Bij Vinea krijg je een onkostenvergoeding van ong. 60 euro p. week, behalve het begeleiden van de kinderen op de manege bedenk je samen met de andere staf de rest van de activiteiten (denk aan dagje zwemmen, coole bosspellen, spooktochten etc), kook je en zorg je voor de kids. Het is echt heel leuk, maar ook best zwaar, je maakt lange dagen en je krijgt niet echt betaald, maar het is het waard!!!!!
Om bij Vinea te kunnen werken moet je een selectiegesprek hebben en dan meedoen aan een trainingsweekend, je zou op de site kunnen kijken of dit nog mogelijk is voor deze zomer. www.vinea.nl
Srry, nu wel weer genoeg reclame gemaakt. Ik hoop dat je een leuk ponykamp vindt.
Heel veel plezier deze zomer,

inma

Berichten: 695
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Ter Aar

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 01:58

Tijgertje86 schreef:
Zoals Welshje68 al zei: Elisabeth Ruiterkampen in Westerbork, erg leuk een leerzaam
* Wel alleen kampen voor mensen met een beperking.

Ja Is zeker een aanrader! Ja
Is alleen wel helemaal vrijwillig. Dus je krijgt er niets voor betaald, maar het is zo leuk!

LacdeVeronne
Berichten: 13
Geregistreerd: 26-03-08

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 14:27

In Frankrijk! En je hoeft niet eens Frans te spreken. Want wij hebben een leuke kleine camping waar Nederlandse gezinnen kamperen aan een zwemmeertje en wij zoeken nog assistentes voor onze ponyclub. De ruiters (6 tot 15 jaar) komen met hun ouders bij ons kamperen, dus je hoeft de kinderen niet 24 uur bezig te houden (ze gaan na de buitenrit of de les gewoon weer terug naar hun eigen ouders). We geven 's ochtends en 's middags les en maken fantastische buitenritten en gaan soms ook zwemmen met de pony's in het meer.
We zoeken meiden die van pony's houden, maar die het niet erg vinden dat er GEEN disco is. Op onze camping kamperen namelijk vooral mensen die van rust, natuur en privacy houden. De ponymeisjes die we zoeken moeten tenminste 16 jaar zijn. Ook mogelijk is dat je met je ouders komt kamperen en dat jij werkt terwijl zij vakantie vieren.
Wil je meer info, kijk op www.france-individuelle.com/lacdeveronne
Heb je belangstelling schrijf ons dan: margot.boetes@france-individuelle.com
Groetjes, ook van Myrthe en Sofie,
Margot

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 17:45

Dank voor de tips. Inmiddels ben ik uitgenodigd voor een bezoekje bij de Tschogglberg.

feliciaa

Berichten: 2264
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 18:12

Wat leuk Lachen Misschien zie ik je deze zomer dan wel Lachen

HaffieIngrid

Berichten: 166
Geregistreerd: 15-01-07
Woonplaats: noordbergum

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:50

Hoi fjordnina,
we moeten binnenkort maar even een afspraak maken wanneer je langskomt ja,
misschien komt het jou in de tweede week van de meivakantie uit? als het niet lukt, dan gewoon een andere keer hoor Haha!
groetjes Ingrid
(eigenaresse van de Tschogglberg Tong uitsteken )

fjordnina
Berichten: 8861
Geregistreerd: 14-10-05

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 12:56

Ik pm je even.

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 23:14

denkt iemand er toevallig over te assisteren bij LacdeVeronne?
ik wel namelijk Vork Bloos

x_spekkie_x

Berichten: 4356
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-08 08:38

lieniminnie schreef:
denkt iemand er toevallig over te assisteren bij LacdeVeronne?
ik wel namelijk Vork Bloos
Ja, ik ook Bloos
Ik vraag me alleen af voor welke periode ze mensen nodig hebben. Ik heb waarschijnlijk al vakantiewerk voor in de zomer, maar bijvoorbeeld de laatste twee weken van augustus zou ik wel kunnen Lachen Ook vraag ik me af hoe het met onkostenvergoeding zit (bv reis, kost en inwoning). Er zijn meer adressen (bv in Tsjechië) waar je dit in ieder geval vergoed krijgt Lachen

Nikki15
Berichten: 592
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Nijeholtpade

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 20:49

x_spekkie_x schreef:
_Margarita_ schreef:
ga googlen, en stuur gewoon een paar maneges een mail.
Ja, ik weet dat manege "Klein Oever", manege "Van Loon" en manege "De Boschhoeve" destijds ook ponykamp begeleiders zochten. Wel is het daar de bedoeling dat je ook les gaat geven.


Idd klein oever zoekt altijd mensen. maar je hoeft niet altijd les te geven. je kan gewoon doorgeven wat je graag wilt of niet.

Zaina

Berichten: 3448
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Huizen

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-08 08:30

vroeger ging ik altijd naar Het Lamoen en ik ben daar op mijn 18e ook een keertje leiding geweest, was toen erg leuk om te doen!
Het is inderdaad wel vrijwilligerswerk

Liekedepieke
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-04-08

Re: Ponykamp begeleiden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 22:23

is het werken op een camping met paarden niet wat voor je? ik heb dat ook gedaan in duitsland.
www.ponyhofcamping.de (oid) moet je ff googlen op internet, een boerencamping vol annimatie en paarden.
groetjes