Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dan zeg ik ook niets! Maar als ze al zo zitten te kijken, kijk wat leuk iemand op een paard
, dan is het natuurlijk anders. Net als met mensen in een auto, mensen die zachtjes voorbij komen rijden, daar zwaai je natuurlijk even naar! Helaas zijn er weinig mensen die zo voorzichtig zijn.. 
) en arrogant bestempeld, ik probeer dat graag te door breken, ook steek ik altijd even m'n hand op als ik netje word gepasseerd door bv auto's of motorijders en probeer ook vaak een fijne situatie te scheppen door in de berm te gaan als dit kan, mits ik op een net tempo word benaderd, bij hard rijdende auto's ga ik vaak meer op het midden van de weg te rijden om hun vaart te laten minderen, gaan ze op tijd zachter rijden ga ik netjes aan de kant en knik in vriendelijk (alla de koningin
(grapje)) of steek ik m'n hand even op.

Lenneke_ schreef:Eigelijk altijd wel, ik vind het netjes en de meeste mensen vinden het leuk.
Maar lang niet alle ruiters doen het. Ook als ik een andere ruiter tegen kom als ik op de fiets ben ofzo zeg ik gedag, maar heel vaak krijg je dan een chagrijnig kop terug.
. En mensen die strak voor zich uitkijken met een sjaggo kop waarvan je meteen ziet dat ze niets willen zeggen, die groet ik altijd extra uitbundig (alleen al om hun gezichten dan te zien
).
Letizia schreef:Mensen kijken je meestal aan omdat je te paard bent, dan zeg ik altijd gedag, wij ruiters zijn een beetje in een hokje gestopt en worden vaak als asociaal (meestal door wielrenners![]()
) en arrogant bestempeld, ik probeer dat graag te door breken, ook steek ik altijd even m'n hand op als ik netje word gepasseerd door bv auto's of motorijders en probeer ook vaak een fijne situatie te scheppen door in de berm te gaan als dit kan, mits ik op een net tempo word benaderd, bij hard rijdende auto's ga ik vaak meer op het midden van de weg te rijden om hun vaart te laten minderen, gaan ze op tijd zachter rijden ga ik netjes aan de kant en knik in vriendelijk (alla de koningin
Ik hoop dan altijd dat ze in het vervolg weer een paard netje benaderen
ladyzwien schreef:Letizia schreef:Mensen kijken je meestal aan omdat je te paard bent, dan zeg ik altijd gedag, wij ruiters zijn een beetje in een hokje gestopt en worden vaak als asociaal (meestal door wielrenners![]()
Ik hoop dan altijd dat ze in het vervolg weer een paard netje benaderen
hier ben ik het helemaal mee eens